TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Tilbrakte 4 dager på Kristansand feriesenter. Dette var en fin opplevelse for både barn og voksne. Fine lekeområder og aktiviteter for barna. Stille og rolig, og beliggenheten helt ut mot havet er flott! Det som kunne vært bedre er størrelsen på dusjene i sanitæranlegget. Disse var små og bød på utfordringer, spesielt om man skal dusje små barn pga. det blir vått overalt og ingen gode muligheter for å unngå at tøy blir vått. Maten på kiosken/kafeen er ikke noe å skryte av, denne kunne fått et løft.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Glenn G
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Takk for din tilbakemelding! Vi er glad for at dere trivdes hos oss. De tingene som kunne vært bedre vil vi se om vi kan forbedre. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. september 2016

Oppholdet var en fornøyelse. Servicen var fantastisk og området hadde mange steder med flott utsikt. Skjønner godt at det er et 5 stjerners feriesenter. Jeg bodde på Svaberget og det var veldig nyoppusset og fint! Anbefales.

Romtips: Nærme sjøen, feks i leilighetene som heter svaberget.
Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, casperkrag
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2016

Takk for strålende tilbakemelding!

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Feriesenteret ligger flott til på en halvøy 20min med bil utenfor Kristiansand sentrum. Her er det mulighet for camping, telting, leilighet og motellrom. Selv bodde vi på motellrom i hovedbygningen. Moderne rom, gode senger og flotte bad. Felleskjøkkenet kunne vært oppdatert og klesvask litt mer tilgjengelig, men ellers storfornøyd. Skulle allikevel gjerne sett at det var tilbud om buss/shuttle da stedet ligger 12km unna sentrum og 4km fra matbutikk.

Takk, Ingvild94
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at dere er fornøyd. Det er et godt forslag det å ordne transport/shuttle. Det skal vi tenke på. Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Syntes flere aspekter ved dette oppholdet var særs uprofft, bl.a tull ved betaling i flere omganger. Ikke riktig antall senger som avtalt på rommet da vi kom, vi fikk en madrass etter mye purring og måtte jammen purre enda mer for å få pute og dyne.

Motellrommet vi hadde var helt ok lydisolert, heldighvis for vårs familie på 5. Helt greit felleskjøkken som vi laga enkel middag i.

Skal jeg overnatte i Kr.sand igjen, så velger jeg ikke her.

Takk, SiljeNorway
Svar fra ledelsen:Besvart 16. juli 2016

Beklager at du ikke hadde noen god opplevelse hos oss. Takk for din tilbakemelding. Dette gjør at vi kan forbedre oss.

Anmeldt 11. juli 2016

Var en natt med bobil. Fine store oppstillingsplasser med kunstgress. OBS vær der tidlig på dagen da det blir fort fullt. De tar ikke booking for plasser for korttidsopphold. Hadde flaks, fikk den siste plassen, var der kl 14. Mye å finne på for barnen, de har også en del underholdning. Hyggelig personale. De har gratis Wifi men det er inget at regne med, dårlig dekkning

Takk, 260majac
Svar fra ledelsen:Besvart 12. juli 2016

Takk for din tilbakemelding. Hyggelig at barna kunne finne på mye å gjøre. Wifi-dekningen varierer desverre litt fra sted til sted på plassen. Velkommen igjen!