TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Det er et veldig fint sted, med gode veier rundt på campingplassen, perfekt til å sparkesykle rundt omkring. Det er en strand der, men den er veldig liten. Det er et godt utvalg av arrangerte aktiviteter for barn og diverse leker. Det selges ferske rundstykker i resepsjonen og et variert utvalg godteri. Da vi var der koste vi oss veldig

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Bijipman
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde i en campingvogn med vakker utsikt! Plassen var rolig og alle som jobbet der var hyggelige:) kjempehyggelig sted som ble fort fullt iløpet av uken vi var der. Vi tok oss en tur til Lindesnes og Mandal, som ligger nærme. Vi dro også til Dyreparken, som bare er noen minutter unna. Vi ble litt overrasket over hvor liten stranden på campingplassen var. Derfor tok vi turen til Hamresanden, en strand som er å anbefale og som bare ligger noen minutter unna.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, majasjso
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss og ha en god sommer videre.

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Tilbrakte 4 dager på Kristansand feriesenter. Dette var en fin opplevelse for både barn og voksne. Fine lekeområder og aktiviteter for barna. Stille og rolig, og beliggenheten helt ut mot havet er flott! Det som kunne vært bedre er størrelsen på dusjene i sanitæranlegget. Disse var små og bød på utfordringer, spesielt om man skal dusje små barn pga. det blir vått overalt og ingen gode muligheter for å unngå at tøy blir vått. Maten på kiosken/kafeen er ikke noe å skryte av, denne kunne fått et løft.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Glenn G
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Takk for din tilbakemelding! Vi er glad for at dere trivdes hos oss. De tingene som kunne vært bedre vil vi se om vi kan forbedre. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. september 2016

Oppholdet var en fornøyelse. Servicen var fantastisk og området hadde mange steder med flott utsikt. Skjønner godt at det er et 5 stjerners feriesenter. Jeg bodde på Svaberget og det var veldig nyoppusset og fint! Anbefales.

Romtips: Nærme sjøen, feks i leilighetene som heter svaberget.
Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, casperkrag
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2016

Takk for strålende tilbakemelding!

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Feriesenteret ligger flott til på en halvøy 20min med bil utenfor Kristiansand sentrum. Her er det mulighet for camping, telting, leilighet og motellrom. Selv bodde vi på motellrom i hovedbygningen. Moderne rom, gode senger og flotte bad. Felleskjøkkenet kunne vært oppdatert og klesvask litt mer tilgjengelig, men ellers storfornøyd. Skulle allikevel gjerne sett at det var tilbud om buss/shuttle da stedet ligger 12km unna sentrum og 4km fra matbutikk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ingvild94
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at dere er fornøyd. Det er et godt forslag det å ordne transport/shuttle. Det skal vi tenke på. Velkommen tilbake!