TripAdvisor
Kristiansand
Publiser
Innboks
Anmeldt 18. juli 2019

Veldig koselig sted og god opplevelse for vår første telttur. Ungene storkoste seg med vannsklie, hoppepute, klatrestativ og fotballbinge. Stort pluss for at det var kort vei til dyreparken og sørlandssenteret.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Shauri82
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig flott hytte/hus og område. Eneste negative var at det var veldig vindutsatt. Vi fikk ikke benyttet hytten og hagen så mye som vi hadde ønsket pga vinden. Ellers helt topp. Kort kjøretur til Hamresanden, Dyreparken og Sørlandsenteret.

Takk, Kate R
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Takk for fin tilbakemelding. Vær og vind rår vi ikke med og noen av hyttene ligger litt utsatt til, sånn midt mellom himmel og hav. Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 der barna er henholdsvis 1 & 4 år. Fin plass, men første dagen vi var her var det konsert på fredags kvelden når barna skulle sove, vi ble ikke informert da vi har teltplass rett bak scenen. På lørdagen er det ungoms-Jesus-camp-quiz med mye brøling fra de fremmøtte. Dette var kl 2130 (!?).
Neste gang vi skal campe i Kr.sand blir det definitivt ikke her!!!

5  Takk, SjurAa
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Det er et veldig fint sted, med gode veier rundt på campingplassen, perfekt til å sparkesykle rundt omkring. Det er en strand der, men den er veldig liten. Det er et godt utvalg av arrangerte aktiviteter for barn og diverse leker. Det selges ferske rundstykker i resepsjonen og et variert utvalg godteri. Da vi var der koste vi oss veldig

1  Takk, Bijipman
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde i en campingvogn med vakker utsikt! Plassen var rolig og alle som jobbet der var hyggelige:) kjempehyggelig sted som ble fort fullt iløpet av uken vi var der. Vi tok oss en tur til Lindesnes og Mandal, som ligger nærme. Vi dro også til Dyreparken, som bare er noen minutter unna. Vi ble litt overrasket over hvor liten stranden på campingplassen var. Derfor tok vi turen til Hamresanden, en strand som er å anbefale og som bare ligger noen minutter unna.

Takk, majasjso
ingunn726, Public Relations Manager på Kristiansand Feriesenter Dvergsnestangen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss og ha en god sommer videre.