“Frityrstekt kylling hard og smakløs”
Anmeldelse av Le's Kitchen

Le's Kitchen
Vurdert som nr. 47 av 168 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Var her for en ett par dager siden. Servicen er topp! Veldig hyggelig betjening. Jeg valgte frityrstekt kylling i sursøt saus som jeg pleier på denne typen restauranter. Jeg tok takeaway siden jeg bor 3 minutter unna. Jeg kom hjem og smakte på selve kyllingen. Den var veldig hard på utsiden og kyllingen inni var svidd. Har smakt mye bedre tidligere. Dette levde ikke opp til forventninger.

Dato for besøk: januar 2019
4  Takk, Alex v

Anmeldt 16. desember 2018

Kjempegod og smilende service. Nydelig mat med bruk av gode rådvarer. Rolig og behagelig atmosfære. Kunne vært litt koseligere innredet, men god og myk sofa å sitte i.

1  Takk, Kristin L
Anmeldt 7. desember 2018

Det eneste jeg har smakt på menyen er pad thai, men jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har spist denne retten de siste to årene. Helt nydelig! De treffer virkelig blinkskudd hver gang. Det er ofte mange gjester der, hyggelig betjening. Lokalet er helt greit.

Takk, Martine Ø
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Alt for lite gjester, dessverre. Stedet hadde fortjent så mange flere.
Maten hjemmelaget.
Kyllingsuppe og won ton fantastisk gode. Og ditto vårruller . Kokka serverte med stolthet.
Hovedrettene smakte godt og desserten fortreffelig.
Vi kommer nok tilbake hit neste gang vi er i Kristiansand.

1  Takk, terjeg580
Anmeldt 11. oktober 2017

God mat og ok pris. Store porsjoner, og passelig utvalg. Hyggelig betjening. Spiste sammen med familien og alle var fornøyde. Litt høy faktor av salt / soya, men bra.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ivar A

Reisende som så på Le's Kitchen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le's Kitchen? Del dine erfaringer!