“Helt Okei...”

Le's Kitchen
Vurdert som nr. 43 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 13. juli 2020

Suppen var helt utvannet, måtte salte den selv og de friterte kongerekene smakte ikke så mye, det var heller ikke noe sweet chilli saus som jeg egentlig skulle få med til kongerekene. Kylling chopsuey smakte heller ikke så mye, lite smak i maten generelt:)

Takk, Fiffen070404

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God og billig middag. Spesielt ungene elsket pad thai, som var et av alternativene på barnemenyen. Selv nøt jeg en chop suey med både svin, kylling, scampi og biffkjøtt.
Nydelig!

2  Takk, andersk484
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Spiste på le's Kitchen med familien i juli 20. Lokalene er forholdsvis moderne dog enkelt innredet. Da vi var der så det ut som om restauranten var godt besøkt. Maten var veldig god. Gode råvarer og urter gjorde at dette ble et godt måltid over snittet. Dette er et sted jeg godt kunne tenke meg å besøke igjen. Det var flere retter på barnemenyen som gjør at de fleste små også blir fornøyd.

Takk, Mr-Redneck
Anmeldt 6. oktober 2019

Denne retten var utrolig skuffende. Ettersom hoisin er min favoritt, var det utrolig skuffende det vi fikk. Det var lite kjøtt, og sausen smakte vann.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 818kjersti
Anmeldt 4. oktober 2019

Bestilte for første gang fra Nibbler. Valgte da Le's Kitchen.
Jeg er glad i sterk mat Og det fikk jeg her. Virkelig gode smaker, bestillte innbakt kylling og de var perfekt stekt. Jeg bestilte også en karry saus utenom menyen til å dyppe i. Og den var også bare helt perfekt sterk.
Denne plassen anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, H L

Reisende som så på Le's Kitchen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le's Kitchen? Del dine erfaringer!