“God mat!”

Le's Kitchen
Vurdert som nr. 44 av 155 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Trengte noe take away på kvelden etter en lengre motorsykkeltur. Her var maten både god i smak og i størrelse! Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, AnineMadelene

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Skuffet over maten. Sterke nudler makte elendig med lite kjøtt og grønnsaker. Usmakelig Pad Thai. Ris med vegansk tilbehør var nokså greit.
Det som de hadde best der var Saigon bier, importert øl.

Takk, vantrangp
Anmeldt 26. juli 2020

Nydelig mat til veldig gode priser.
Enkle lokaler der du faktisk kan kjøpe en stor flaske brus og dele

Takk, Tr0ndO
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi stolte på høy score på Tripadvisor, men ble skikkelig skuffet. Udelikate retter med ris og blanding av kjøtt og grønnsaker, lite av kjøtt å spore, dvask smak. Spartansk interiør, minnet mest om en kantine
Velg andre restauranter i denne hyggelige byen inntil de har skjerpet seg. Vi forstår nå at restauranten var tom den timen vi var her
Eneste pluss var gode supper til forrett

1  Takk, 347bj_rnb
Anmeldt 13. juli 2020

Et enkelt og greit sted. God and og suppe, men ellers alt for mye maizena slik at sausene i rettene blir liknende gelé. Chopsuey er ikke å anbefale. Vi kom tilbake for å hente noe 45 senere og da hadde de ikke ryddet av bordet vårt.

Takk, 58sirin

Reisende som så på Le's Kitchen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le's Kitchen? Del dine erfaringer!