“Det enkleste er ikke alltid det beste”
Anmeldelse av Le's Kitchen

Le's Kitchen
Vurdert som nr. 47 av 156 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 6. oktober 2020

Enkle lokaler, enkel servering, enkel meny, men ganske god mat.
Betjening langt under lavmål. Vi måtte for eksempel selv rydde av bordet mellom hovedrett og dessert, finne meny på et annet bord, finne drikkevarer/bestikk etc. selv, og bestille ved disken. Antibac vanskelig tilgjengelig, delvis bortgjemt
Alt dette skulle tilsi en 1-er, men maten trakk opp - derfor 3.

Dato for besøk: september 2020
Takk, kleppah

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Ett lite spisested, enkelt men trivelig.
En meny med mange retter. Vi var fem personer ingen bestilte det samme. Vi fikk servert fem store tallerkener med velsmakende mat. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Hurragutten
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Trengte noe take away på kvelden etter en lengre motorsykkeltur. Her var maten både god i smak og i størrelse! Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, AnineMadelene
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Skuffet over maten. Sterke nudler makte elendig med lite kjøtt og grønnsaker. Usmakelig Pad Thai. Ris med vegansk tilbehør var nokså greit.
Det som de hadde best der var Saigon bier, importert øl.

Takk, vantrangp
Anmeldt 26. juli 2020

Nydelig mat til veldig gode priser.
Enkle lokaler der du faktisk kan kjøpe en stor flaske brus og dele

Takk, Tr0ndO

Reisende som så på Le's Kitchen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le's Kitchen? Del dine erfaringer!