“Smakløst og udelikat”

Le's Kitchen
Vurdert som nr. 47 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Bestilte Pad Thai take away til 179kr med kylling, reker og grønnsaker. Det jeg fikk da jeg åpnet boksen på hotellrommet var båndspaghetti som nesten gikk i oppløsning, 2 reker, noen få mini kyllingbiter, 3 skiver gulrot og en ring med grønn paprika delt i to. Helt smakløs og udelikat. Jeg har aldri smakt så dårlig Thai mat noe sted. Styr unna dette stedet.

Takk, Stay33733769128

Anmeldt 17. oktober 2020 via mobile enheter

Bestilte meny 52.
Risen var brun og brent.
Sausen var for søt og grønnsaker klebrige.
Litt synd at smaken og kvaliteten har blitt dårligere, da meg og familien har vært faste gjester opp gjennom årene.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, vuongnewguy
Anmeldt 6. oktober 2020

Enkle lokaler, enkel servering, enkel meny, men ganske god mat.
Betjening langt under lavmål. Vi måtte for eksempel selv rydde av bordet mellom hovedrett og dessert, finne meny på et annet bord, finne drikkevarer/bestikk etc. selv, og bestille ved disken. Antibac vanskelig tilgjengelig, delvis bortgjemt
Alt dette skulle tilsi en 1-er, men maten trakk opp - derfor 3.

Dato for besøk: september 2020
Takk, kleppah
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Ett lite spisested, enkelt men trivelig.
En meny med mange retter. Vi var fem personer ingen bestilte det samme. Vi fikk servert fem store tallerkener med velsmakende mat. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Hurragutten
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Trengte noe take away på kvelden etter en lengre motorsykkeltur. Her var maten både god i smak og i størrelse! Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, AnineMadelene

Reisende som så på Le's Kitchen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le's Kitchen? Del dine erfaringer!