“Julebuffet”

Scandic Kristiansand Bystranda
Vurdert som nr. 56 av 168 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Besøk vår restaurant. Til lunsj er serverer vi en flott buffet. A la carte på kvelden. Vi er veldig godt tilrettelagt også for barn og funksjonshemmede
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok oss et besøk på søndagsbuffet, denne gangen var det julebuffet med stort sett alt det julen inneholder av mat. Ribbe, pinnekjøtt, gravet fisk, sild, potetsalat osv.
De fleste av oss hadde to til tre runder og praten om maten var kun positiv.

Dessertbuffeten var heller ikke noe nedtur, med eplekake, marsipankake, riskrem, multekrem osv.
Multekremen var det eneste negative, den var ikke kremete, den var mer stiv og svært kald.

Annet enn en god anbefaling kan ikke gis!

Tommel opp!

1  Takk, Bjorn1985
HavardS, General Manager på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Bjorn1985
Takk for tilbakemeldingene. Hyggelig at maten smakte.
Ønsker dere et godt nytt år og velkommen tilbake til vår Søndagsbrunsj!

Hotelldirektør

Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

På jobbreise er det lettvint å spise middag i hotellrestauranten . Jeg har spist her flere ganger men den stekte skreien jeg fikk i dag slår alle rekorder. Nydelig . Godt brød med godt smør fikk jeg også. Fullt score kom ikke da betjeningen kunne vært mer oppmerksom.
Nå er det rolig TV kveld som venter og det er bra for jeg er stapp mett.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Gørild L
Havard S, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Hei Goerild

Takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger om maten. Veldig hyggelig! Den er videresendt kjøkkensjefen, som nok nå feller et par lykketårer. Tusen takk! Restaurantsjefen tar også dine innspill til seg og prepper servitørene litt ekstra i dag:)

Takk og velkommen tilbake!

Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Flotte romslige rom med elektriske senger med moderere innredning. Er personlig ikke glad i hotellet som ikke tilbyr gratis parkering men på den andre siden er dette informert godt på forhånd fra hotellets hjemmeside.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Akvaria
Havard S, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2018

Hei Roy H

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Ønsker deg en fin vår (etter hvert) og ønsker velkommen tilbake.

mvh Håvard Solum

Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Har bodd på hotellet og det er bra. Nå var tiden kommet for å teste lunchbufeet. Står åpen normalt fra 11.30-14.00. Kr 265,-
Veldig bra på fisk, kjøtt, grønt og søtt. Ypperlig mat og service i lyse lokaler mot bystranda.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, halfdan t
Havard S, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Hei Halfdan T

Tusen takk for den knakende gode tilbakemeldingen! Det sendes til kjøkkensjefen som blir veldig glad. Så på våre vegne: Tusen takk!

mvh Håvard Solum

Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Bra møterom og bra presentasjonsutstyr som fungerte perfekt. Bestilling av kaffe med tilbehør var på plass til riktig tid og sted.
Overnattet på Scandic Bystranda for 3. gang på 3 uker og like hyggelig rom, service, mat og frokost som alltid✈️

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Nils R
Havard S, Daglig leder på Scandic Kristiansand Bystranda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2018

Hei Nils R

Takk for de hyggelige tilbakemeldingene og takk for at du bor hos oss og broker våre fasiliteter! Det setter vi stor pris på,

Velkommen tilbake!

Reisende som så på Scandic Kristiansand Bystranda, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Scandic Kristiansand Bystranda? Del dine erfaringer!