“Middag i jobbsammenheng ”
Anmeldelse av Slakter Sørensen

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Slakter Sørensen ligger i Markensgate som er Kristiansands gågate. Her er servering i 2 etasjer. Menyen er variert. Vi spiste tapas. Maten var velsmakende med spennende kombinasjoner. Servicen var upåklagelig. Prisene er over middels.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Erlend1973

Anmeldt 6. januar 2019

Vi bestilte Omaha for 2 og Breiflabb for 2. Fantastisk mørt og velsmakende kjøtt og kan absolutt anbefales. Breiflabb porsjonene kunne vært litt større, men ellers veldig bra!
Hyggelig atmosfære og betjening

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Stein S
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en tapas tallerken og 2 lunsjbiff maten var bra, det var servicen også, porsjonene var veldig små. Jeg hadde satt pris på større porsjoner (til selvsagt en høyere pris) Kommer gjerne igjen men da gjerne til middag.

1  Takk, Tomerik
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Juleavslutning med jobb, tom for ribbe kl 18:30 ble sendt tilbake 4 cola pga bare vann i de. Pinnekjøtt var for lite kokt/dampetvar seigt,lite kjøtt,god kålrabistappe,sprettball poteter.Hyggelig betjening.
Men her går jeg ikke igjen for å spise julemat.

1  Takk, Jan Åge L
Anmeldt 22. november 2018

"Slakter Sørensen" har en fantastisk beliggenhet midt i Markens, og vi har vært fornøyd tidligere. Men kanskje betjeningen var sesongtrøtte?? tregt med menyer, treg bestilling og sen servering selvom restauranten ikke på noen måte var fullsatt. Ikke bra - ta vare på produktet deres.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 144Bj_rn_A

Reisende som så på Slakter Sørensen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Slakter Sørensen? Del dine erfaringer!