“Ok men dessverre ikke mer i dag”
Anmeldelse av Slakter Sørensen

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Vi var veldig sulten og bestemte oss til å spise hamburger her. Den var dessverre ganske kjedelig og tør. Har spist flere ganger tidligere her og bar mer fornøyd , spiste da biff men også ved siste biff besøk ble vi skuffet . Ikke mer en gjennomsnitt , forventer mer for prisen...

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 696bernts

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Var her med min sønn, da vi begge hadde lyst på biff. Biff begge to med forskjellig tilbehør. Bra kjøtt og kjedelig saus og tilbehør. Lavt servicenivå. Gjorde akkurat det de måtte, ikke noe ekstra og aldri et smil! Ikke spørsmål om dessert etc. Følte oss nesten til bry. Ok biff men blir nok med denne ene gangen vi stikker innom.

Takk, WillyA713
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Slakter Sørensen ligger i Markensgate som er Kristiansands gågate. Her er servering i 2 etasjer. Menyen er variert. Vi spiste tapas. Maten var velsmakende med spennende kombinasjoner. Servicen var upåklagelig. Prisene er over middels.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Erlend1973
Anmeldt 6. januar 2019

Vi bestilte Omaha for 2 og Breiflabb for 2. Fantastisk mørt og velsmakende kjøtt og kan absolutt anbefales. Breiflabb porsjonene kunne vært litt større, men ellers veldig bra!
Hyggelig atmosfære og betjening

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Stein S
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en tapas tallerken og 2 lunsjbiff maten var bra, det var servicen også, porsjonene var veldig små. Jeg hadde satt pris på større porsjoner (til selvsagt en høyere pris) Kommer gjerne igjen men da gjerne til middag.

1  Takk, Tomerik

Reisende som så på Slakter Sørensen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Slakter Sørensen? Del dine erfaringer!