“En fantastisk opplevelse”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig jente som fikset bord uten at vi hadde reservert på forhand, ble henvist til baren for en drink mens vårt bord ble klart.
Fikk gode anbefalinger av servitør og spiste en fantastisk indrefilèt med god saus og poteter.
Anbefaler på det sterkeste en tur hit.
Røff men lun stemning

Takk, p_lo963

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle spise en god lunsj men omgivelsene var såpass kaotiske at maten sto halvparten i halsen. Vi bestilte lunsj tallerken med biff og den var perfekt steikt. Men opplevelsen var preket av for mange gjester og fraværende ansatte.

1  Takk, bj_rgk2014
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Topp service, veldig gode kamskjell, og god biff, mange gode smaker, god med varme fra taket, gjorde det fint på en regnværsdag

Takk, Bonden66
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Helt kurant mat, noe sen servering. Vi var 2 voksne som bestilte tournedos, medium, men fikk denne godt stekt. Minus for et biff sted. Veldig god sjokoladefondant.

Takk, Cecilie_Oslo
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Dagens Lunsj ble inntatt hos Slakter Sørensen for første gang, men slettes ikke for siste gang.
Vi storkoste oss i den hyggelige restauranten, hyggelig betjening, nydelig lunsj, og god vin og annet drikke, vi fant fort ut at hit vil vi igjen ⭐️

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Opedal

Reisende som så på Slakter Sørensen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Slakter Sørensen? Del dine erfaringer!