“Nydelig mat”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2020

Fantastisk service og nydelig mat. Presentasjonen av maten på tallerken var veldig innbydende og det frister til gjentagelse!

Dato for besøk: august 2020
Takk, T3584OC

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Beste biffen jeg har smakt på lenge!! Utrolig god soppstuing også Anbefaler dette stedet om du er glad i biff.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, travelnatli
Anmeldt 29. juli 2020

Vi var 4 vennepar som var ute og spiste i Kristiansand.

Hyggelig servitør som fant en fin plass til oss,da en i følge brukte rullestol og trengte litt ekstra plass.

Maten.
De servert en meget god entrecote til 4 av oss.
2 bestilte breiflabb som også var veldig bra laget.
De 2 resterende fikk en Tapas tallerken som var meget forseggjort+ for svært smaksrike gambas/reker og hjortefilet til siste mann smeltet på tungen. Dessertene var også gode.Ellers så har de godt utvalg av vin på flasker og endel øl.

Vi anbefaler dette stedet på det varmeste og kan godt tenke og komme tilbake.

1  Takk, Kjetil63
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 barn og 2 og 2 voksne som spiste henholdsvis 3 burgere og 1 200gr indrefilet. Veldig god burger, og indrefileten var meget god. Anbefaler dette stedet. Eneste som trekker litt ned, var at det tok litt lang tid. Men vi kommer tilbake

Takk, Anderswil78
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig jente som fikset bord uten at vi hadde reservert på forhand, ble henvist til baren for en drink mens vårt bord ble klart.
Fikk gode anbefalinger av servitør og spiste en fantastisk indrefilèt med god saus og poteter.
Anbefaler på det sterkeste en tur hit.
Røff men lun stemning

Takk, p_lo963

Reisende som så på Slakter Sørensen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Slakter Sørensen? Del dine erfaringer!