“Bare måltidet på lenge! Fantastisk.”
Anmeldelse av Slakter Sørensen

Slakter Sørensen
Vurdert som nr. 19 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Familiemiddag. Greater omaha gold kabel er høy prisklasse, men verdt det. Beste biffen jeg har smakt! Utrolig mør! Pommes frites var eksepsjonell, crispy og utrolig smakfull. Resten av familien hadde indrefilet, slakterens burger som var utsøkt!! Til og med barnemenyen med pølse og pommes frites var bra. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, 582j_rnn

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat men litt mye krydra…men servitøren var mildt sagt stressa.. Måtte spørre etter regninga 4 ganger å virka irritert.. Ikke spurte servitøren om maten smakte.. Maten var litt vel mye krydra.. Bør vel være mulig p få rømme.. Til sterk mat??

Takk, Elisabeth S
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Flott lokale ok Servic Maten kom fort trekker litt på grønnsaker di var ikkje ferdig kokt sopp stuing va for salt biffen va mør og god

Takk, Flyer15618054456
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Tilfeldig at vi kom her. Det er et kjøttsted, men også tapas. Alt var bra. Som det skal være. Luftige tempererte lokaler. Super service. Maten er viktigst. Mørt kjøtt og super tapas, som vi delte på to. Romslig porsjon. Anbefales.

Takk, 657inae
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi, 2 voksne og en ungdom, fikk en utmerket kveld på denne restauranten. Maten var svært god, god service og hyggelige priser. Kan veldig anbefales!

Takk, Mette A

Reisende som så på Slakter Sørensen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Slakter Sørensen? Del dine erfaringer!