“Fantastisk”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021

Maten er fantastisk. Gode smakskombinasjoner. Rakk å smake to forretter, breiflabb, hjort, pepperbiff og golden omaha entrecote, samt to desserter og alt sto til 10 i stilpoeng. Virker rent og ryddig, trivelig og serviceinnstilt personale og alt som manglet var kanskje litt gammal rolig bakgrunnsmusikk som Johnny Cash og Elvis etc!

Takk, Strolle123

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og serviceinnstilt personalet. Maten var god, men kunne ønsket noe større utvalg av dessert ellers ikke noe å klage på

Takk, eirikskaug
Anmeldt 27. juli 2021

Fantastisk familiemiddag! Nydelig mat. Perfekt mørnet kjøtt. Super tapastallerken. Og den beste burgeren vi har smakt!!!! Nydelig tilbehør! Superbe desserter. Og god og hyggelig service!

Takk, 955ingvildb
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

jeg gir vanligvis ikke ut så høy score, men den resturangen her er utmerket og jeg gir høy score på nesten alle punktene. Maten var utsøkt, den var veldig god på smak og maten så absolutely delicious ut! Jeg bestilte en medium stekt entrecote og den var perfekt stekt og smakte veldig godt, til dessert så hadde jeg sjokolade fondanten og den toppet det hele. Den var helt perfekt og det rant ut når man tokk skjeén i den. Over til interiøret, det er veldig koselig belysning på kveldstid og det er et okse hodet av gull på veggen. Vi har dessvere ikke mer plass til å skrive mer, men denne resturanten anbefales på det sterkeste.

1  Takk, Compass21624132860
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Black Angus biff med soppstuing. Maten var fantastisk god! Servicen derimot var ikke spesielt imponerende. Det tok lang tid før matbestilling, vi ble ikke spurt om maten smakte godt og servitørene virket generelt desorientert og fulgte oss ikke opp.

Takk, scottnicholas

Reisende som så på Slakter Sørensen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Slakter Sørensen? Del dine erfaringer!