“Skuffende opplevelse”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021

Vi fikk kald mat, ventet lenge på drikke, generelt dårlig service, veldig mye bråk fra maskiner på kjøkkenet. Dårlig opplevelse

Takk, 953kristinh

Anmeldt 9. august 2021

Meget god mat og service. Vi anbefaler denne restaurant. Vi vil komme tilbake snart for å teste ut flere retter,

Takk, Jinju A
Anmeldt 6. august 2021

Argentinsk Gaucho anbefales på det sterkeste! Kokken her er helt rå. Det å få alt til å smake til det ypperste, kjøtt, grønnsaker, fløte gratinerte poteter og fries samt dressing. Yummi!

Takk, Tommy S
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi stakk innom her for lunsj og fikk rask betjening. God mat til hyggelig priser. Godt utvalg av alkoholfrie drikker. Maten kom til grei tid

Takk, 243thanus
Anmeldt 1. august 2021

Veldig bra, hyggelige servitører, og utrolig god mat. Kjøttet var nydelig. Kommer tilbake hit ved en senere anledning!!

Takk, 216ingrid_

Reisende som så på Slakter Sørensen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Slakter Sørensen? Del dine erfaringer!