“Lite imponert ”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Flere i følge hadde vært her flere ganger før og spist og vært godt fornøyd. Det gikk tregt å få bestille mat, vi ble ikke tilbudt dessert eller spørsmål om vi ønsket kaffe eller noe annet. De ansatte så travle ut til tross for at det etterhvert langt fra var fullt i restauranten. Maten var ok. Jeg hadde codd salat, dressingen falt ikke i smak men kunne bestilt dette en annen gang. Brødet er nydelig

Takk, StavangerStina

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

En veldig koselig resturant med gjennomført og koselig gammeldags tema, og lav fin musikk. Bestilte Chrispy Chicken som falt veldig i smak! 10/10
Minuset er at det er veldig mye folk og ventetid på ca 30min

Takk, Beate H
Anmeldt 31. oktober 2018

Bor i Arendal, jobber i Kristiansand, hadde hørt om en dessert litt utenom det vanlige på kontoret... Da jeg og samboer hadde en tur til "storbyen" for å fleske oss litt ute. skulle jeg endelig få smake på denn herligheten selv. Vi hadde valgt å spise middag en annen plass, og kom hit for å prøve desserten "Oh my God!", jeg angrer ikke! Da vi satte oss ved bordet, og servitøren hørte vi ikke skulle ha middag, men bare kaffe og dessert, visste hun hva vi skulle ha uten at vi trengte å si det selv. Tyder på at Oh My God! er populær blandt gjestene. Brownies, som står i et bad av varm karamellsaus, toppet med et stort stykke kokkos-is. Det er det beste jeg har smakt iallefall. Vi rullet ut av døra den kvelden, lenge siden jeg har vært så mett og tilfreds. Ser ikke bort i fra at vi stikker hodet innom her en annen gang også.

Takk, carulain
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet ligger i byens gågate og har både servering ute og inne. God dessert. Dessverre bare vanlig kaffe. Hyggelig innemiljø og god service.

Takk, Erlend1973
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom rett fra dyreparken veldig slitne og sultne:) da fant vi denne pizza stedet og bestemte oss å komme inn. Innvendig ser det mer ut som pub/ bistroaktig. Ikke helt barnevennlig sted men vi fikk bord med en gang tross mange besøkende . Vi ble anbefalt å ta to pizzaer som vi kan dele på oss fire ( har to jenter på 2,5 og 7 år) det var perfekt! Vi bestilte pepperoni og Parma. Mye pepperoni, god mye ruccola på parmapizzaen! Maten kom veldig fort og var veldig godt! Prisen var også ganske rimelig. Vi har spist alt, var mett og god! Kan anbefales.

Takk, Anna W

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!