“Helt ok”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og ei venninne delte en pizza og brød med aioli. Maten var ok, litt lite smak. Hyggelige servitører, men ikke nok til stede. Litt mye trekk gjennom restauranten så det ble litt kaldt. Til slutt vil jeg anbefale drinker der, for de var nydelige!

Takk, isasuu

Anmeldt 10. juli 2020

Gikk får spise på denne resturangen for oppleve en god opplevelse men gikk der fra me en dårlig en. sto i kå og var først. Servitørene tok to familier som var bak oss og fant fram bord til de. De såg oss i øyene når vi var i gåen.

Takk, helenel973
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste club sandwich til lunsj. God service og god mat.

Hyggelig betjening, god service.
Kort ventetid på maten enda restauranten var full.

Takk, cbra3
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Utroligt god mat & service. Barna på nabo borde fikk is gratis å veldigt koseligt dette.
Å ute satt noen med en hund å servitøren var å fant vann til den. Litt dyrt men vert hver en krone.

Takk, alienacassandraa
Anmeldt 1. juli 2020

Dette er et stort og populært sted hvor det er mulig sitte ute eller inne på denne tiden av året. Stor meny hvor de fleste vil finne noe de liker. Jeg synes servicen var raskere og bedre her enn mange andre steder jeg har prøvd i Kristiansand, og maten var god.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!