“Flott lunsjsted midt i Markens”
Anmeldelse av Herlig Land

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott lunsjsted midt i Markens gate ved torvet. Variert og god meny med retter for hele familien. Anbefales!

Takk, Knut B

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men fikk påpeik fra betjeningen at tipset var for lavt. Følte meg uthengt av servitøren. Uavhengig av det var alt bra før betaling. Jeg spiste burger og den var god.

2  Takk, Vegpeders
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde Jabalaya og burger med sjokoladekake, is og karamellsaus til dessert. Veldig bra. God sørvis og hyggelige kelnere. Kan anbefales

Takk, Hjelmis
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde pasta jambalaya med scampi og kylling. Det smakte veldig godt. Anbefales!
På Herlig Land kan en sitte i gaten, under tak utenfor restauranten og inne.

Takk, GunnElise
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Supergodt alt det vi bestilte! Populært sted så vi måtte vente ca 40 min på maten men det var det faktisk verdt!

Takk, MarieAgelund

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!