“Veldig god mat og god service.”
Anmeldelse av Herlig Land

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service.
Desserten er også god.
Plasseringen er super, kan sitte ute i solen. .

Dato for besøk: august 2020
Takk, h1135678

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Flott og koselig restaurant i Kristiansand sentrum. God atmosfære og serviceinnstilt betjening. Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 719tord
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott lunsjsted midt i Markens gate ved torvet. Variert og god meny med retter for hele familien. Anbefales!

Takk, Knut B
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men fikk påpeik fra betjeningen at tipset var for lavt. Følte meg uthengt av servitøren. Uavhengig av det var alt bra før betaling. Jeg spiste burger og den var god.

2  Takk, Vegpeders
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde Jabalaya og burger med sjokoladekake, is og karamellsaus til dessert. Veldig bra. God sørvis og hyggelige kelnere. Kan anbefales

Takk, Hjelmis

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!