“Dårlig renhold og service. Gjennomsnittlig mat.”
Anmeldelse av Herlig Land

Herlig Land
Vurdert som nr. 37 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke kontakt med personalet, måtte gå inn i baren å be om barnemeny. Pommes friten var seig og dårlig. Pizzaen var bra. Barnemenyen var som tilberedt i microbølgeovn. Dårlig service, dårlig renhold. Fin beliggenhet, men styr unna!

2  Takk, 582j_rnn

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Serviøterene er som roboter, de har et pugga manus de bare sier ut. De virker ikke som mennesker og ser triste ut.

Maten tar lang tid å komme, og kjøttet var seigt. Man fikk ikke velge hvordan man ville ha kjøttet stekt. Prisene er i overkant alt for dyret med tanke på kvaliteten av maten og servitørene.

Takk, MasterChef-8993
Anmeldt 10. juli 2021

Kjempetrasig tilbehør til biff (chips) og seig biff. Til en så dyr pris forventer man litt utvalg av tilbehør til maten.
Ingen forespørsel om hvordan man ønsker kjøttet stekt.
I tillegg sto servitørene atmed bordet vårt lenge for å hinte at vi skulle gå. Vi følte oss nesten tvunget til å gå fordi vi var ferdige å spise.. Greit at det er flere som ønsker bord, men dårlig service altså.....

Takk, Maritalb
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Smakløs og kjedelig mat som på ingen måte er verdt prisen det koster. Pizzaer var smakløse og kjedelige. Rotete service, mye frem og tilbake tilbake fra bestilling til betaling.

1  Takk, Reiseglad3
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Spiste biff lørdag 12.juni. Seig biff. Sa fra til personalet, men hørte ikke mer om det. Vi var 2 stykker som hadde biff, begge var seige. Ikke bra. Kunne ihvertfall ha sagt at det var ikke bra.

Takk, frankj721

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!