“Dårlig service. Elendig smittevern.”
Anmeldelse av Herlig Land

Herlig Land
Vurdert som nr. 37 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Servitører som er presset med mye å gjøre, samt dårlig organisering ga dårlig oppfølging og slett service. Bordet vi fikk var plassert midt i en ferdselsåre og rett ved kassen. Dette ga et utrolig dårlig smittevern for oss. Generelt var det trangt i mellom bordene som gjorde det vanskelig å overholde smittevern. Eneste pluss var at servitørene brukte munnbind.

1  Takk, IngvildKjerstiU

Anmeldt 21. juli 2021

Herlig land å lang tid det tok for å få maten! Komplisert å få kontakt med personalet. Pizzaen var god, men mange klaget på seige pommes frites. Fikk også maten på såpass forskjellige tidspunkt, at mange var ferdig både med mat og drikke før resten fikk maten sin. Fint sted, men hadde nok styrt unna denne hvis ikke du er skikkelig glad i pizza, eller godt innsmurt med tålmodighet.

1  Takk, christianrY8388GL
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke kontakt med personalet, måtte gå inn i baren å be om barnemeny. Pommes friten var seig og dårlig. Pizzaen var bra. Barnemenyen var som tilberedt i microbølgeovn. Dårlig service, dårlig renhold. Fin beliggenhet, men styr unna!

2  Takk, 582j_rnn
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Serviøterene er som roboter, de har et pugga manus de bare sier ut. De virker ikke som mennesker og ser triste ut.

Maten tar lang tid å komme, og kjøttet var seigt. Man fikk ikke velge hvordan man ville ha kjøttet stekt. Prisene er i overkant alt for dyret med tanke på kvaliteten av maten og servitørene.

Takk, MasterChef-8993
Anmeldt 10. juli 2021

Kjempetrasig tilbehør til biff (chips) og seig biff. Til en så dyr pris forventer man litt utvalg av tilbehør til maten.
Ingen forespørsel om hvordan man ønsker kjøttet stekt.
I tillegg sto servitørene atmed bordet vårt lenge for å hinte at vi skulle gå. Vi følte oss nesten tvunget til å gå fordi vi var ferdige å spise.. Greit at det er flere som ønsker bord, men dårlig service altså.....

Takk, Maritalb

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!