“Dårlig mat/service opplevelse. ”
Anmeldelse av Herlig Land

Herlig Land
Vurdert som nr. 37 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Venninnen min og jeg var her midt i fellesferien på dagtid for en lunsj. Maten var grei, men sure servitører, føltes ut som vi ikke var ønsket.

Vi forsøkte igjen dagen etter på kveldstid for å se om menyen og servicen var bedre.
Jeg spurte om det var grønnsaker til biffen, det var de usikker på. Ente opp med en kald, biff som så ut og smakte som svin. Kunme ikke se biffen, da den var tildekket med mengder kald bernais, som jeg hadde gledet meg til, da det skulle være en trøffel smak på den. Smakte så vidt vanlig Bernais. Kald og vassen pommes frites.
Hadde denne kvelden en hyggelig servitører, som beklaget og fikk bestille ny pizza. Dette tok litt tid, og enten da opp med en halvspilt pizza, som var bløt og rå i skorpen. Servitøren beklaget igjen og ga oss 20% på måltidet.

Synd med en slik dårlig mat opplevelse, på en fin uteservering midt i Kristiansand sentrum.

Takk, Caroline S

Anmeldt 4. august 2021

God mat, men elendig service. Maten var fersigbestilt og kom raskt, mens drikke kom etter 35 minutt og mye masing.

Takk, kjetilt731
Anmeldt 27. juli 2021

Venta 1 time på maden he kje fått sn ennå. Kundeservice e ok. Bra drinks men saiko ventetod for musemann

1  Takk, Bruised_cucumber
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Servitører som er presset med mye å gjøre, samt dårlig organisering ga dårlig oppfølging og slett service. Bordet vi fikk var plassert midt i en ferdselsåre og rett ved kassen. Dette ga et utrolig dårlig smittevern for oss. Generelt var det trangt i mellom bordene som gjorde det vanskelig å overholde smittevern. Eneste pluss var at servitørene brukte munnbind.

1  Takk, IngvildKjerstiU
Anmeldt 21. juli 2021

Herlig land å lang tid det tok for å få maten! Komplisert å få kontakt med personalet. Pizzaen var god, men mange klaget på seige pommes frites. Fikk også maten på såpass forskjellige tidspunkt, at mange var ferdig både med mat og drikke før resten fikk maten sin. Fint sted, men hadde nok styrt unna denne hvis ikke du er skikkelig glad i pizza, eller godt innsmurt med tålmodighet.

1  Takk, christianrY8388GL

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!