“Middag og kos”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. august 2021

Heilt utrolig service fra alle på jobb. Maten vi fikk servert var helt utrolig. Kommer garantert tilbake neste gang vi er i Kristiansand

Takk, Bjoern68

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Har prøvd denne restauranten flere ganger og har aldri hatt en spesielt god mat opplevelse her… de kunne trengt god oppstramming på kjøkkenet, for her lever de kun på sin gode lokasjon! Det eneste positive jeg har opplevd her er desserten, den kjente browniesen!

1  Takk, G2640FMdanielt
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Skuffende 40 års feiring med venner
Vi hadde bestilt bord til 11 og vi ble satt på 2 bord ved siden av hverandre pluss ett bord for seg selv .
Fikk til slutt endret til ett 6 manns bord pluss ett til bord med ryggen til siden vi bare ble 9 stk
( fikk beskjed at 9 stk ikke kunne sitte ved samme bord )
2 fikk maten lenge før de andre og var ferdige når vi andre skulle spise , merkelig at en restaurant ikke klarer å samkjøre .
Vi måtte vente lenge før maten kom så vi savnet noe brød på bordene som vi kunne spise imens vi ventet , mulig dette ikke er lov lengre ?
Dårlig oppfylling av vannkanner og generelt skuffende service .. de kom ofte ut med ting de ikke viste hvem som skulle ha av oss .
Støynivået var ekstremt høyt ( stappfull restaurant pluss musikk ) så vi måtte snakke / rope til hverandre .
Samtlige syntes dette var en dårlig opplevelse

1  Takk, Anna R
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Servitøren tok bestillinger. Sluttet med at en i selskapet ikke fikk maten sin før alle var ferdig og det verste var at servitøren skyldte på oss at vi ikke sagt ifra da hun mumlet opp bestillinga før hun gikk. Det frekkeste var at da hun siste endelig fikk maten sin type 20 min etter alle andre( en pizza ! Som skulle andre plasser bare blitt kvalifisert som hast siden alle andre fått maten) skrev på regninga at vi skulle betale plus for ananasen hun ønsket på pizzaen. Så en til i selskapet som ikke likte scampi i en rett med kylling og scampi , kunne ikke plukke bort scampi og legge til litt extra kylling , nei da måtte hun betale extra. Høl i hue siden scampi er dyrere enn kylling. Alt i alt dårlig service. Maten var ok, går ikke tilbake

1  Takk, HannaCatharine
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Venninnen min og jeg var her midt i fellesferien på dagtid for en lunsj. Maten var grei, men sure servitører, føltes ut som vi ikke var ønsket.

Vi forsøkte igjen dagen etter på kveldstid for å se om menyen og servicen var bedre.
Jeg spurte om det var grønnsaker til biffen, det var de usikker på. Ente opp med en kald, biff som så ut og smakte som svin. Kunme ikke se biffen, da den var tildekket med mengder kald bernais, som jeg hadde gledet meg til, da det skulle være en trøffel smak på den. Smakte så vidt vanlig Bernais. Kald og vassen pommes frites.
Hadde denne kvelden en hyggelig servitører, som beklaget og fikk bestille ny pizza. Dette tok litt tid, og enten da opp med en halvspilt pizza, som var bløt og rå i skorpen. Servitøren beklaget igjen og ga oss 20% på måltidet.

Synd med en slik dårlig mat opplevelse, på en fin uteservering midt i Kristiansand sentrum.

Takk, Caroline S

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!