“En dårlig opplevelse”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. august 2021

Oj, oj, dette var dårlige greier. Servicen var OK frem til vi måtte påpeke feil ved bestillingen som kraftig forsinket serveringen. Da var det ingen antydning til beklagelse, men mer en isfront og en oppførsel som vi hadde fornærmet personalet. Og det etter at vi nærmest måtte krangle oss til å få det vi beviselig hadde betalt for. Og så var det maten. De forskjellige biffrettene som noen av oss hadde bestilt (vi var et selskap på 8 personer) var av variernde kvalitet og et par av dem OK. Pastaretten derimot, var neste uspiselig. Tykk grøt av en saus og ihjelkokte, veldig seige skalldyr, seige. Styr unna dette stedet. Dette bra alternativer rett ved til samme prisnivå

1  Takk, Livlig66

2024 av 449 anmeldelser

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Bestilte mat for 4000kr gjennom app. Fikk beskjed etter 20 minutter at betalingen angivelig ikke hadde gått gjennom, og måtte bruke ytterligere 20 minutter på å bevise at betalingen var gjennomført ved å vise frem trekket i nettbanken. Etter denne uhyggelige begynnelsen ble det dessverre ikke noe særlig bedre; sur kelner, treg levering, dårlig stekt kylling, varmt vann - rett og slett en bedriten opplevelse.

2  Takk, 261fredrikp
Anmeldt 25. august 2021

Heilt utrolig service fra alle på jobb. Maten vi fikk servert var helt utrolig. Kommer garantert tilbake neste gang vi er i Kristiansand

Takk, Bjoern68
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Har prøvd denne restauranten flere ganger og har aldri hatt en spesielt god mat opplevelse her… de kunne trengt god oppstramming på kjøkkenet, for her lever de kun på sin gode lokasjon! Det eneste positive jeg har opplevd her er desserten, den kjente browniesen!

1  Takk, G2640FMdanielt
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Skuffende 40 års feiring med venner
Vi hadde bestilt bord til 11 og vi ble satt på 2 bord ved siden av hverandre pluss ett bord for seg selv .
Fikk til slutt endret til ett 6 manns bord pluss ett til bord med ryggen til siden vi bare ble 9 stk
( fikk beskjed at 9 stk ikke kunne sitte ved samme bord )
2 fikk maten lenge før de andre og var ferdige når vi andre skulle spise , merkelig at en restaurant ikke klarer å samkjøre .
Vi måtte vente lenge før maten kom så vi savnet noe brød på bordene som vi kunne spise imens vi ventet , mulig dette ikke er lov lengre ?
Dårlig oppfylling av vannkanner og generelt skuffende service .. de kom ofte ut med ting de ikke viste hvem som skulle ha av oss .
Støynivået var ekstremt høyt ( stappfull restaurant pluss musikk ) så vi måtte snakke / rope til hverandre .
Samtlige syntes dette var en dårlig opplevelse

1  Takk, Anna R

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!