“Forunderlig dårlig service”

Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. september 2021

Spis ute uka i Kristiansand. Vi var til lunch, og pekte på Cesar salat på Spis Ute menyen. Salaten var grei den. Tørr kylling riktignok, men greit nok.
Da vi skulle betale fikk vi beskjed om at vi hadde fått Cesar salat fra den vanlige fullpris menyen, siden det ikke går an å bestille bare salaten fra spis-ute menyen. Denne beskjeden kom i ettertid altså. Vi ba om å få snakke med hovmesteren, og forklarte igjen at vi hadde pekt på Spis Ute menyen. Igjen ble vi forklart at det ikke er mulig å bestille salaten fra den menyen, og vi påpekte at det er litt sent å forklare det i ettertid.
Hovmesteren og to kelnere sto rundt vårt bord, og forklarte høylydt hvorfor vi ikke kunne bestille det som de hadde mottatt bestilling på. Til mye hoderisting fra gjestene på nabobordene. Til slutt betalte vi det restauranten krevde, og gikk.
Det er rart med en slik kundebehandling, og at hovmesteren også la seg på det sporet. Terningkast 1 fra oss.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, BentStora

1923 av 449 anmeldelser

Anmeldt 30. august 2021

Oj, oj, dette var dårlige greier. Servicen var OK frem til vi måtte påpeke feil ved bestillingen som kraftig forsinket serveringen. Da var det ingen antydning til beklagelse, men mer en isfront og en oppførsel som vi hadde fornærmet personalet. Og det etter at vi nærmest måtte krangle oss til å få det vi beviselig hadde betalt for. Og så var det maten. De forskjellige biffrettene som noen av oss hadde bestilt (vi var et selskap på 8 personer) var av variernde kvalitet og et par av dem OK. Pastaretten derimot, var neste uspiselig. Tykk grøt av en saus og ihjelkokte, veldig seige skalldyr, seige. Styr unna dette stedet. Dette bra alternativer rett ved til samme prisnivå

1  Takk, Livlig66
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Bestilte mat for 4000kr gjennom app. Fikk beskjed etter 20 minutter at betalingen angivelig ikke hadde gått gjennom, og måtte bruke ytterligere 20 minutter på å bevise at betalingen var gjennomført ved å vise frem trekket i nettbanken. Etter denne uhyggelige begynnelsen ble det dessverre ikke noe særlig bedre; sur kelner, treg levering, dårlig stekt kylling, varmt vann - rett og slett en bedriten opplevelse.

2  Takk, 261fredrikp
Anmeldt 25. august 2021

Heilt utrolig service fra alle på jobb. Maten vi fikk servert var helt utrolig. Kommer garantert tilbake neste gang vi er i Kristiansand

Takk, Bjoern68
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Har prøvd denne restauranten flere ganger og har aldri hatt en spesielt god mat opplevelse her… de kunne trengt god oppstramming på kjøkkenet, for her lever de kun på sin gode lokasjon! Det eneste positive jeg har opplevd her er desserten, den kjente browniesen!

1  Takk, G2640FMdanielt

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!