“Halvstekt burger, senete biff og sløve servitører”
Anmeldelse av Herlig Land

Herlig Land
Vurdert som nr. 55 av 174 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2022 via mobile enheter

Bestilte fiskesuppe, bacon cheese burger og biff.
Biffen var litt senete på ca. halve stykket.
Burgeren var ikke gjennomstekt og var veldig rå i midten. Det sto ingen ting i menyen om dette, ei nevnte kelneren noe om at den ikke ville bli normalt godt stekt. Dette var IKKE bra. Kelneren sjekket og ga beskjed om at de serverte burgerne slik…?
Fiskesuppa var bra.
Betjeningen var sløv og ga ikke særlig god service når en ga en tilbakemelding, men beklaget. Normalt ville en tilbudt kaffe eller kanskje en is til barnet som fikk en halvstekt burger. Men de ville ikke rette opp det dårlige inntrykket.
Dette er ikke A-laget hverken når det gjelder service eller kokekunster. Har brukt å vært bedre tidligere. Har dessverre tapt seg og vil ikke bli foretrukket i tiden fremover, dette var for dårlig!
Ordre 579381

Dato for besøk: mai 2022
Takk, Kristiants

Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Skulle spise middag her i kveld med samboer og et vennepar, men en frekk servitør serverte oss drikke og hadde med en ekstra drink vi ikke hadde bestilt. Når min samboer sier at han kan ta drinken som er laget ekstra, sier servitøren «du er ikke så heldig i dag», og gikk, som om vi ikke skulle betalt for denne drinken. Omtrent ingen av personalet smilte til oss, og når vi svarte at maten smakte godt fikk vi kun svar «oh Okey». Ellers veldig god mat, så synd at servitørene ødela opplevelsen.

Takk, N7557ZWjennyl
Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Ble ikke sett, tok lang tid før vi fikk bestilt.
Tok lang tid å få tak i kelnere for å få ketsjup til pølser og pommes frites.
Da barna hadde startet på maten, gikk det få minutter før kelneren kom tilbake med saftis (som var en del av barnemenyen vi hadde bestilt). Da var ikke toåringen interessert i mer mat. Vi ba om at de kunne ta isen tilbake til de hadde spist, da mente kelneren at den kunne bare gjemmes siden av tallerknene.
Vi prøvde på nytt å bestille mer å drikke, tok en stund så kom det noen. Tok enda lenger tid før drikke kom, da var maten allerede spist opp. Synd med så dårlig service på en så sentral restaurant med godt potensiale.

Takk, 307helenes
Anmeldt 14. juli 2022

Tørr kylling, svært dårlig service, servitør tok fatene før vi var ferdig å spise. Barna fikk ikke maten som stod som inkludert i barnemenyen. Alt i alt en dårlig opplevelse.

Takk, 886h_vardb
Anmeldt 12. juli 2022 via mobile enheter

God mat og hyggelig sted. Nedturen var dispenserbrus på et så flott sted.
Kanskje litt treg servering.
Bør bestille bord.

Takk, catherin l

Reisende som så på Herlig Land, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Herlig Land? Del dine erfaringer!