“Lunch”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God "dagens suppe" (tomatsuppe, bacon og brød) . Barna hadde nuggets og pommes frites. Falt i smak det og:-)

Satt ute i nydelig vær og kunne følge folkelivet i gågaten.

Takk, familyno

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 2 hamburgere, 1 vildtburger, 1 pasta. Pastaen var helt på det jevne, ingen overraskelser. Vildtburgeren var kjedelig og etter min mening nærmest uapetittlig, kjøttet var seigt og tydeligvis ikke ferskt, tilbehøret kjedelig. Not impressing!
Når sant skal sies har vi jo ikke prøvd andre ting på menyen, muligvis er disse bedre, men tror neppe vi tar sjansen igjen. Dessverre!

Takk, Jacob G
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Spiste hjort og lammecarré med tilbehør. Maten var utsøkt! Kunne ikke blitt bedre! Virkelig å anbefale!

Takk, ingerjohannen2015
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat! Hyggelig og effektiv betjening ny favorittplass i Kristiansand, anbefales alle- par, vennegjenger, familier osv. 10/10

Takk, Ineelisek
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personalet som var godt forberedt når vi kom 5 voksne og tvillinger på 1,5 år. Rask servering, og veldig godt mat. Personalet var opptatt av å gjøre sitt beste for både barn og voksne. Anbefales på det varmeste!

Takk, tonemerethekjernsbek

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!