“Helt greit spisested”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Helt greit spisested, sentralt i Markens gate i Kristiansand. Har vært her flere ganger, anbefaler å sitte ute da det kan være litt stressende å sitte inne. Tar litt tid å få maten, og opplevde servitørene som meget usikre når det kom til allergener.

Takk, melissahped

Anmeldt 7. august 2020

Hyggelig på hjørnet Markens gate og Rådhusgata. Fikk bra bord ute selv om vi ikke hadde reservert. Bestilte hjortefilet, maten var veldig god selv om det tok litt lang tid fra bestilling til maten kom.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jon Erik P
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Koselig resturant i Kristiansand sentrum. En variert meny, og hyggelig betjening. Er absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 719tord
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag her 28.07.20. Aperitiff og vin ble servert samtidig, og hadde knapt nok fått smakt på aperitiff før forretten ble servertVi fikk scampi og vårruller til forrett - begge deler ganske smakløst. Indrefilet til hovedrett var OK, men røstipotetene bar preg av av lite kjærlighet i anretningen - det samme gjaldt grønnsakene! Thai nudlene var veldig sterkt krydret - uten at dette var angitt i menyenDette resulterte i at min kone ikke orket å spise noen ting - noe vi også kommuniserte til servitøren - uten at det ble kommentert eller kompensert. Ikke et sted vi går tilbake til - eller anbefaler noen andre å besøke!

Takk, RoyT1047
Anmeldt 28. juli 2020

Vi starter med en litt tam bruschetta til forrett. Her burde det vært mere smak. Hjortefileten til hovedrett var veldig god, men tilbehøret kunne vært mere spennende.

Takk, Knut B

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!