“God mat hos naboen”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Variert meny. Pasta og fish n chips var bra. Clyb sandwich god, men svært stusselig brød. Faktisk det samme man får i en kurv før måltidet.

Takk, Magnus B

Anmeldt 20. juli 2021

Vi hadde booket bord til kl 1830 og uten at servitøren sa noe ble det kl 19 plassert en lapp på bordet vårt om at det var reservert til kl 1930. Når vi spurte om det virkelig stemte at vi måtte trykke i oss maten på 30 minutter trakk servitøren på skuldrene og svarte at "noen ganger må me gjør de sånn".

Maten var forsåvidt god, men når de behandler kunder sånn blir det dårlig med poeng.

1  Takk, simonsolberg
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Helt grei mat, men ingen «wow» mat opplevelse. Etter å ha forsøkt flere restauranter i Kristiandsand sentrum hvor service nivået har vært på bunn - så viste denne restauranten seg å være god på service. Det er et absolutt pluss.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, A7680NRlindaw
Anmeldt 26. juni 2021

Alle som jobber der er veldig hyggelige og serviceminded. Jeg spiste Naboens pasta, og jeg var kjempefornøyd med retten - en av de beste penne rettene jeg har spist i mitt liv av mange tusen penne-retter i løpet av de siste 40 år++. Min datter tok vanlig hamburger, og min mann viltburger. Mannen min sa at han kunne kjenne at det var viltburger. Til dessert tok vi henholdsvis ostekake, brownie og iskaffe. Ostekaken var nok den mest ordinære av dem. Men alt var godt, - og iskaffen så helt himmelsk ut og smakte like godt som den så ut, ifølge mannen min. Veldig god atmosfære. Rene og pene toaletter og godt smittevern. Stedet har jo også en perfekt beliggenhet i Kristiansand sentrum.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 15. mai 2021

Etter litt vandring rundt i Marken kom vi til Hos Naboen der menyen var tiltalende, det var godt med folk og stedet virket koselig. Alt stemte også - maten var kjempegod, betjeningen hyggelige og prisen ok. Brødet fra Dampen er godt om morsomt!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Ragnar Georg S

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!