“Anbefaler et besøk hit”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Bestilte asparges med spekeskinke toppet med parmesan, den var helt nydelig. Så hadde vi indrefilet og ytrefilet av hjort. Kjøttet var supermørt og stekt perfekt, alt tilbehøret passet utmerket til rettene. Stedet anbefales på det varmeste.

Takk, MaikenFlotvik

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Treg servering av mat og drikke. Det var også dårlig tilbehør til kjøttrettene vi fikk servert. Det kunne vært mer farger på tilbehøret, mer smak og varmere.

Takk, sim1n
Anmeldt 24. juli 2021

Dette var ikke en stor opplevelse. Maten var ganske så middelmådig. Jeg spiste nabokjerringaskurv eller no sånt og kona hadde en club sandwich. Grei nok service, men ikke ett sted jeg vil anbefale noe spesielt eller besøke igjen.

1  Takk, Kenneth N
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Variert meny. Pasta og fish n chips var bra. Clyb sandwich god, men svært stusselig brød. Faktisk det samme man får i en kurv før måltidet.

Takk, Magnus B
Anmeldt 20. juli 2021

Vi hadde booket bord til kl 1830 og uten at servitøren sa noe ble det kl 19 plassert en lapp på bordet vårt om at det var reservert til kl 1930. Når vi spurte om det virkelig stemte at vi måtte trykke i oss maten på 30 minutter trakk servitøren på skuldrene og svarte at "noen ganger må me gjør de sånn".

Maten var forsåvidt god, men når de behandler kunder sånn blir det dårlig med poeng.

1  Takk, simonsolberg

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!