“Bra mat og topp atmosfære”
Anmeldelse av Hos Naboen

Hos Naboen
Vurdert som nr. 19 av 164 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 30. august 2021

Topp og hyggelig service og god mat for denne prisen og rause posjoner. Vi bestilte forskjellige type retter og alle var fornøyd. Veldig hyggelig lokale. Anbefales!

Takk, Livlig66

Anmeldt 27. august 2021

Ølen var bra - men maten var faktisk forferdelig.
"Nabokjerringas kurv" så spennende ut - men NEI, ikke bestill det. Dette kan du finne i fryseren på matbutikken, og sausene var som ferdigblandet sement.
Husets burger-elsker bestilte "viltburger", som var det verste burgeren som noensinne var smakt. Også til denne ble det servert ferdigblandet sement.
Ølen var veldig god :)
Så rådet er: her drikker man og spiser ikke.

2  Takk, annkP986XW
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Smakløs mat, vi bestilte «nabokjerrringas kurv» som så veldig spennendes ut på menyen men som skuffet veldig. Vi var to personer, og vi bestilte mat til oss to. Servitøren kom med tre porsjoner av samme mat og ene ble selvfølgelig tatt med tilbake. Når vi skulle betale ble vi trekt for 3 porsjoner. Vanskelig å få tak i personale for å rette opp.

1  Takk, Serina Elise B
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på maten men fikk ventebrød imens, ellers veldig fin oppegående service fra servitører . Jeg bestilte fiskesuppe, den var veldig god men litt liten porsjon, andre i selskapet bestilte burger, fikk høre at den var god men litt liten. Vanlig hamburger passet til tenåring , var sikkert samme size som til de voksne . Tok en barnemeny nuggets , bra size

Takk, HannaCatharine
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Da vi oppdaget plassen i byvandring en vår, så dette ut som et koselig spisested. Etter å ha fått tildelt bord, og fikk bestilt startet ventingen... Vi ventet på mat.. ventet 10 minutter på bestikk etter å ha mottatt mat... Spiste den kalde maten... Og har nå ventet over en halvtime siden sist vi så en servitør.. ..

Takk, Robert A

Reisende som så på Hos Naboen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Naboen? Del dine erfaringer!