“Favorittrestauranten til hele familien”
Anmeldelse av Tilstede mat og mer

Tilstede mat og mer
Vurdert som nr. 7 av 139 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 15 februar 2017

Vi elsker Tilstede. De har alltid god mat, og tilbyr alltid vegansk og vegetar som smaker supergodt. <3

Takk, Lillian T

Anmeldt 13 februar 2017 via mobile enheter

Spiste en utrolig god torsk, som var ukens hav og spisfor100. Den var alle tiders. Min venninne hadde ukens jord, også spisfor100 og var vegansk quesadilla. Hun var også veldig fornøyd!! Lokale er hyggelig, betjeningen noe treig og titter ned når de går rundt, men veldig vennlige og smilende. Gikk ut med en god følelse!

Takk, Sophie O
Anmeldt 8 februar 2017

Kan ikke bli stort bedre enn dette. Den desidert beste torskemiddag jeg har spist i Kristiansand i forbindelse med "spis for 100". Utsøkt tilberedt og en herlig balanse mellom de ulike råvarene. Rask og effektiv service.
Anbefales på det varmeste.

Takk, ole t
Anmeldt 1 januar 2017 via mobile enheter

Fantastisk sunn og smakfull veganmat på Tilstede et kjempe koselig hvitt hus midt i gågaten i Kristiansand. Anbefales på det varmeste . Her blir jeg stamgjest når jeg kommer til Kristiansand. Dagens jord er forskjellig hverdag . De har også dagens hav. Og dagens suppe . I tillegg et det en menu med vegan burger og en fantastisk vegansk enchilladas .

Takk, brinau
Anmeldt 30 desember 2016 via mobile enheter

Dette er et sted for veganere og andre som elsker sunn og god mat. Her serveres dagens veganmåltid og dagens fiskemåltid. I tillegg har de en meny med et variert utvalg av veganretter og fiskeretter. Kan absolutt anbefales

Takk, Halvorjutulstad

Reisende som så på Tilstede mat og mer, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tilstede mat og mer? Del dine erfaringer!