Vi støtter følgende nettlesere:

Tilstede Mat og Mer
Vurdert som nr. 9 av 117 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Internasjonalt, Sjømat
God for: Forretningsmøter, Barn
Middagsalternativer: Drikke, Lunsj, Sent på kvelden, Brunsj, Middag, Aksepterer American Express, Aksepterer MasterCard, Aksepterer Visa, Kun kontant, Gratis parkering i bakgater, Gratis Wi-Fi, Full bar, Barnestoler tilgjengelig, Parkering tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gateparkering, Gatekjøkken, Kundeparkering etter avtale, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere, Vin og øl
Kristiansand
24 anmeldelser
14 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Liten gjemt oase i byen med god mat og drikke”
5 av 5 bobler Anmeldt 2 uker siden

God vegetar/vegansk/økologisk mat! Masse spennende på menyen, alt er godt!
Shakene er kjempegode, særlig coffeshake!
Anbefales selv om du normalt spiser kjøtt:)

Takk, Ulrikke R

• Uspesifisert
  • Alle nye på norsk
Norsk først
1 anmeldelse
“Favorittrestauranten til hele familien”
5 av 5 bobler Anmeldt 15 februar 2017

Vi elsker Tilstede. De har alltid god mat, og tilbyr alltid vegansk og vegetar som smaker supergodt. <3

Takk, Lillian T
12 anmeldelser
11 anmeldelser av restaurant
“Lunsj i mat-for-100-uken”
4 av 5 bobler Anmeldt 13 februar 2017 via mobile enheter

Spiste en utrolig god torsk, som var ukens hav og spisfor100. Den var alle tiders. Min venninne hadde ukens jord, også spisfor100 og var vegansk quesadilla. Hun var også veldig fornøyd!! Lokale er hyggelig, betjeningen noe treig og titter ned når de går rundt, men veldig vennlige og smilende. Gikk ut med en god følelse!

Besøkte februar 2017
Takk, Sophie O
Kristiansand, Norge
28 anmeldelser
20 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Ypperlig”
5 av 5 bobler Anmeldt 8 februar 2017

Kan ikke bli stort bedre enn dette. Den desidert beste torskemiddag jeg har spist i Kristiansand i forbindelse med "spis for 100". Utsøkt tilberedt og en herlig balanse mellom de ulike råvarene. Rask og effektiv service.
Anbefales på det varmeste.

Takk, ole t
Oslo, Norge
6 anmeldelser
5 anmeldelser av restaurant
“Vegan mat på sitt beste”
5 av 5 bobler Anmeldt 1 januar 2017 via mobile enheter

Fantastisk sunn og smakfull veganmat på Tilstede et kjempe koselig hvitt hus midt i gågaten i Kristiansand. Anbefales på det varmeste . Her blir jeg stamgjest når jeg kommer til Kristiansand. Dagens jord er forskjellig hverdag . De har også dagens hav. Og dagens suppe . I tillegg et det en menu med vegan burger og en fantastisk vegansk enchilladas .

Besøkte januar 2017
Takk, brinau

Reisende som så på Tilstede Mat og Mer, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tilstede Mat og Mer? Del dine erfaringer!