“Ypperlig mat i en god atmosfære ”
Anmeldelse av Tilstede mat og mer

Tilstede mat og mer
Vurdert som nr. 10 av 131 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 21 mars 2017 via mobile enheter

Nydelig mat i byens beste (kanskje eneste?) veganske restaurant. Varm og hyggelig atmosfære. Kelner er smilende, blid og oppmerksom. Anbefales.

Takk, Nina Steen L
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Tilstede mat og mer
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 8 mars 2017

God vegetar/vegansk/økologisk mat! Masse spennende på menyen, alt er godt!
Shakene er kjempegode, særlig coffeshake!
Anbefales selv om du normalt spiser kjøtt:)

Takk, Ulrikke R
Anmeldt 15 februar 2017

Vi elsker Tilstede. De har alltid god mat, og tilbyr alltid vegansk og vegetar som smaker supergodt. <3

Takk, Lillian T
Anmeldt 13 februar 2017 via mobile enheter

Spiste en utrolig god torsk, som var ukens hav og spisfor100. Den var alle tiders. Min venninne hadde ukens jord, også spisfor100 og var vegansk quesadilla. Hun var også veldig fornøyd!! Lokale er hyggelig, betjeningen noe treig og titter ned når de går rundt, men veldig vennlige og smilende. Gikk ut med en god følelse!

Takk, Sophie O
Anmeldt 8 februar 2017

Kan ikke bli stort bedre enn dette. Den desidert beste torskemiddag jeg har spist i Kristiansand i forbindelse med "spis for 100". Utsøkt tilberedt og en herlig balanse mellom de ulike råvarene. Rask og effektiv service.
Anbefales på det varmeste.

Takk, ole t

Reisende som så på Tilstede mat og mer, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tilstede mat og mer? Del dine erfaringer!