“Byens beste mat og service :)”
Anmeldelse av Tilstede mat og mer

Tilstede mat og mer
Vurdert som nr. 1 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 11. januar 2019

Spiser på Tilstede stadig vekk og blir alltid fornøyd!
Stedet har friske og spennende råvarer, gode smakssammensetninger og fantastisk service, for ikke å snakke om behagelig atmosfære, hyggelig belysning og "instavennlig" presentasjon av rettene.
De har også masse god kaffe/te og (om man er i humør til denslags) en gøyal drinkmeny som passer fint på takterrassen om sommeren. Hadde det ikke vært for at restauranten stenger kl 22 hadde jeg nok fått testet flere av disse :)

Prisene er gode også (muligens litt lavere sammenliknet med restauranter av samme kvalitet i byen).

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Kristin E

Anmeldt 20. november 2018

Ett av førstevalgene når det kommer middag. Maten er alltid smakfull og vi er alltid fornøyde. De har også en veldig god Golden Milk jeg alltid må ha. Godt utvalg og gode råvarer!

1  Takk, Anne-Lene S
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat her,virkelig å anbefale.Di har også noe som kalles kakefest,da tar du nytelse til et nytt nivå

Takk, sirenliseg
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi fant restauranten litt tilfeldig men så på TripAdvisor mange flotte anmeldelser . Det var ikke lett å finne . Heldigvis hadde den heis siden vi var med barnevogn.
Litt lite koselig interiør . Ganske tomt og lite intimt.
Men veldig snille servitører som kom med gode anbefalinger både for oss og for barna. Vi var eneste som hadde med oss barn her så antar at det ikke er typisk barnefamilienes sted.
Vi bestilte dagens 3-retters, med suppe og dagens hav og dagens jord + dessert.
Dagens hav besto av nydelig fiskekake og masse gode grønnsaker mens jord av gryn og ovnsbakt blomkål med mange grønnsaker i tillegg. Begge var fantastiske med mange fine smaker og flott utsende ikke minst. Dessert ble delt i noen små
Biter på en stor fat slik at alle oss kunne smake litt av hvert.
Veldig god mat og fint alternativ for tradisjonelle restauranter :) sunt ikke minst!

Takk, Anna W
Anmeldt 5. oktober 2018

Maten er alltid helt perfekt, atmosfæren er god både inne og ute på taket, så besøk her er udelt positivt :-)

Dato for besøk: august 2018
Takk, Donnatove

Reisende som så på Tilstede mat og mer, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tilstede mat og mer? Del dine erfaringer!