“Nydelig mat og rolig atmosfære”
Anmeldelse av Tilstede mat og mer

Tilstede mat og mer
Vurdert som nr. 1 av 168 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Maten var utrolig god, spesielt torsken! Mye spennende drikke på menyer og de ansatte var svært hyggelige.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, lottetangen

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Topp sted for en hyggelig opplevelse, og med god sunn kvalitetsmat.
Vi fikk både gode og rikelige porsjoner da vi besøkte restauranten til lunsj.
«Golden milk» te’en var også særs god (og har vært bestilt som take-away flere ganger etter).
Glimrende sted for både vegetarianere og alle oss som bare liker god mat :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mr_Viking1
Anmeldt 11. januar 2019

Spiser på Tilstede stadig vekk og blir alltid fornøyd!
Stedet har friske og spennende råvarer, gode smakssammensetninger og fantastisk service, for ikke å snakke om behagelig atmosfære, hyggelig belysning og "instavennlig" presentasjon av rettene.
De har også masse god kaffe/te og (om man er i humør til denslags) en gøyal drinkmeny som passer fint på takterrassen om sommeren. Hadde det ikke vært for at restauranten stenger kl 22 hadde jeg nok fått testet flere av disse :)

Prisene er gode også (muligens litt lavere sammenliknet med restauranter av samme kvalitet i byen).

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Kristin E
Anmeldt 20. november 2018

Ett av førstevalgene når det kommer middag. Maten er alltid smakfull og vi er alltid fornøyde. De har også en veldig god Golden Milk jeg alltid må ha. Godt utvalg og gode råvarer!

1  Takk, Anne-Lene S
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat her,virkelig å anbefale.Di har også noe som kalles kakefest,da tar du nytelse til et nytt nivå

Takk, sirenliseg

Reisende som så på Tilstede mat og mer, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Tilstede mat og mer? Del dine erfaringer!