“Skuffende”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Hadde egentlig forventet mer. Et slikt brygghus burde kunne levere øl av høyere kvalitet. Jeg er kresen på øl, og ikke type øl. Den bør være typeriktig. Maten var helt ok.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Geir S

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Mye bra øl, men maten er sånn passe. Ingen vegetaralternativ, endte med å bestille sideretter: steinhard maiskolbe, et kjipt maisbrød og heldigvis gode sweet potato fries. Servitørene er ikke veldig «på», så måtte stort sett opp i baren for å bestille.

Takk, dittanh
Anmeldt 6. august 2018

Fantastisk gode burgere. God biff, men burde hatt flere potetvalg. Er ikke så glad i potetmos, hvertfall ikke til biff. Eget mikrobryggeri, med bra utvalg. Et av menyvalgene er smaksprøver på ølet.

2  Takk, Mettoggod
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Droppet innom her og fikk servert det mest møte svinekjøtt jeg noen gang har smakt. Fantastisk smaksopplevelse i kombinasjon med med godt øl «Skallpalle». Hyggelig betjening. Ta turen, det er det verdt. Anbefaler gjerne.

Takk, janmh2014
Anmeldt 13. mai 2018

Var på en liten pubrunde, smakte litt forskjellig. For meg var det IPA jubileum som traff helt perfekt. Nyyydelig , helt fantastisk. De hadde en planke med 7 smaksprøver, mange meget spennende smaker.

Takk, Ingmund R

Reisende som så på Christianssand Brygghus, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Christianssand Brygghus? Del dine erfaringer!