“God mat og hyggelig stemning”
Anmeldelse av Christianssand Brygghus

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var 3 personer som hadde bestilt bord på forhånd. Vi bestilte forskjellige ting å spise, og alle var veldig fornøyd med maten. Gøy å smake på ulike øl som de har brygga selv. Vi hadde en koselig kveld!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Stineshverdag

Anmeldt 22. februar 2020

Fikk en veldig hyggelig kveld. Veldig bra guiding av de ansatte gjennom eget brygget øl. Gode drinker og veldig god kunnskap blant de ansatte om hva de hadde å servere. Spesielt god service av Ludvig!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, KristineH288
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

God mat og en koselig plass med kul kunst på veggene. Denne plassen har det meste av kjøtt hvis det er ønskelig.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, MichelinStarOliver
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Her fikk jeg rå fisk servert som kokt.
Fikk tilbud om gratis middag da jeg sa fra, men matlysten og en kveld på byen var ødelagt. Ellers er det hyggelige ølpriser og personell, men ikke bestill mat her.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 676helgeh
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Vi er en gjeng oljearbeidere som møtes på brygghuset en gang i måneden for en hyggelig prat. I november hadde vi med oss koner/samboere for god mat og god drikke. Hyggelig betjening setter vi stor pris på.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Vollis47

Reisende som så på Christianssand Brygghus, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Christianssand Brygghus? Del dine erfaringer!