Rune0909
      kr 1 299
    • Vio.com
    Se flere hoteller i Kristiansand
    Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fikk et relativt stort rom med eget bad. Køyeseng, bord, skrivebord, en stol og en kontorstol.

Harde madrasser. Svært glad vi hadde med soveposer, laken og egen hodepute da det du kan låne så ut til å være gammelt.

Stod en ekstraseng på rommet med madrass som for lengst burde vært byttet ut.

Felleskjøkkenet hadde oppvask på benken, ingen oppvaskmaskin. Ingen sprit til desinfeksjon.

Pluss for sentral beliggenhet.

Takk, F5753XImonicas
    Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde tre stk. i en leilighet på en seng og 2 reisesenger. Ca. 30 min. gåtur til Markens. Helt allright og billig overnatting. Et lite minus med at det foregikk omlegging av vei rett utenfor vinduet uten at det opplyses om. (De startet klokken.7)

1  Takk, TerjeBerger
    Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Lå tre netter på Roligheden Ferieleilighet. Vi var veldig fornøyd. Rommet samt bad hadde enkel standard, rom og bad var rent. Greit med køyeseng, madrassene var i hardeste laget, men det er jo en smakssak. Vi leide sengetøy samt håndklær for 100 kr. Det er felleskjøkken i hver etg., vi benyttet oss ikke av det, men det så rent og velutstyrt ut. God kundebehandling og rolig på kveldene. Gratis Internett.

Dato for oppholdet: august 2019
    1  Takk, sisselandread
    Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig personale. Rene enkle rom. Passer perfekt for småbarnsfamilier som ikke tenker hotell Standard som overnatting. 3 sommere har jeg og gutten min vært her. Han vil bare tilbake hit. Felleskjøkken til matlaging, grill, TV stue, barnefilmer i resepsjonsområde der barna kan bli kjent. Nært til kjempefin badeplass. Ellers barnehage barna kan leke i. Jeg stortrives der barnet mitt trives, trenger ikke luksus.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Aina hatta h
    Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi behøvde en enkel overnatting for 3 og valgte oss Roligheden.
    Dette er virkelig enkelt, men effektivt. Er studentleiligheter som leies ut. Noe slitt kan det da være. Men prosessen rundt er god. Veldig effektivt og dynamisk.
    Rommene er billige og mot et lite tillegg får man fulle sengetøysett. Nattåpen service. Ihvertfall fikk vi hjelp etter sen ankomst med ferje fra DK.
    Akkurat hva vi trengte. Et OK rom med OK senger i et stille område.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Gullord