“Enestående!”

Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub
God for: Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12 mars 2017 via mobile enheter

Harvey's er Kristiansands beste utested og sportsbar, og kan foreløpig ikke utkonkurreres. Om det så er PL med gutta lørdag ettermiddag, eller rotbløyte med "2 for 1" torsdag kveld, er Harvey's uslåelig. Stemningen står i taket, de ansatte bærer preg av å elske det de gjør, og stedet har en sjarm jeg foreløpig ikke har funnet maken til i Kristiansand by!

Takk, Lasse T
Kristofer E, Daglig leder på Harvey's Bar&Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16 mars 2017

Takk for fine ord Lasse!

Visste du også at vi har "Burger of the day" hver man - fre til kun kr. 159,- og at vi hver enste fredag arrangerer lønningstreff hvor alle deltakerbedriftene nyter gode tilbud? Dette med mer kan du alltid sjekke ut på vår hjemmeside eller spør en av våre servitører neste gang du er innom :)

Anmeldt 8 mars 2017 via mobile enheter

Det var delig og avslappende å ta seg et par pils å slappe av mens jeg jobbet med mine ting. Fikk rask service på alt jeg trengte

Takk, Jostein Berglih... R
Kristofer E, Daglig leder på Harvey's Bar&Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 mars 2017

Hei Jostein!

Hos oss har vi strømuttak ved alle faste sitteplasser slik at alle kan ta med seg både pc/mobil/nettbrett og arbeide i ro og mak mens vi yter service til deg.

Neste gang du kommer på besøk bør du prøve en av våre prisvinnende burgere for å heve opplevelsen et ytterligere hakk opp :)

Anmeldt 15 februar 2017

Veldig bra burgere! Her får du gode brugere, godt øl og masse sport å se på. Dette er en sportsbar, men har en fin atsmosfære rundt det. NB. servicen var litt treig.

Takk, Buster S
Kristofer E, Daglig leder på Harvey's Bar&Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 februar 2017

Hei Buster og takk for at du tok deg tid til å anmelde her på Tripadvisor!

Normalt sett skal ikke serviceleveringen vår være treg da alt er rigget rundt rask levering hele veien av både mat og drikke. Rask levering er "vinn vinn" for både gjeste- og ansatt-trivsel og det er noe vi trakter etter hver dag.

Visste du også at vi har et bredt utvalg ølsorter på flaske og fat og at vi har fem temaburgere som alle kan kjøpe som "burger of the day" hver eneste mandag til fredag?

Håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 30 januar 2017

Digger å være her, både dag og natt! Det er fantastisk mat, og utrolig hyggelige og imøtekommende mennesker. Kokkene kan faget sitt, og vet nøyaktig hvordan Kristiansand's beste burger skal smake og se ut! I tillegg til god mat, er det alltid mye liv på kvelden og utover natten.

Takk, malinmykle
Kristofer E, Daglig leder på Harvey's Bar&Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 februar 2017

Hei Malin og takk for din trivelige anmeldelse av oss! Det setter vi stor pris på :)

Neste gang kan du kombinere mat og fest med en shuffleboard- eller beerpongturnering, kanskje t.o.m som et privat arrangement i vår nye 1. etasje? Der har vi nå høyere standard, flere sitteplasser, større scene og fri tilgang til vårt multimediasystem!

....Visste du også at vi hver eneste mandag til fredag tilbyr "Burger of the day", en tasty temaburger m/fries eller salat, til kun kr. 159,- ?

Ser frem til å se deg hos oss igjen. Enjoy your stay!

Anmeldt 21 desember 2016 via mobile enheter

Byens beste sports pub med en fantastisk atmosfære, personale og mat! Enten man liker sport eller ikke så er Harveys verdt et besøk!

Takk, Frantz-Martin
Kristofer E, Daglig leder på Harvey's Bar&Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 januar 2017

Hei Frantz-Martin,

Takk for din hyggelige tilbakemelding!

Visste du at vi har "Burger of the day" hver eneste mandag til fredag til kun kr. 159,- og at vi har shufflebord og fifa turneringer annehver uke? Sjekk ut dette og mye mer på vår hjemmeside :)

Enjoy you day!

Reisende som så på Harvey's Bar&Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Harvey's Bar&Restaurant? Del dine erfaringer!