“Fotball og mat ok”

Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub
God for: Store grupper, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Gikk hit etter anbefaling for å spise og se på fotball. Flere skjermer som viste ulike kamper. Maten er USA inspirert og god, med store porsjoner. Hyggelig betjening.

1  Takk, TrailBlazer418338

Anmeldt 21. august 2018

Som utested er Harveys helt forferdelig. Stadig overfylte lokaler, enormt høy musikk så man må skrike til folk for å i det hele tatt gjøre seg forstått. Ville absolutt anbefalt et annet sted å dra på en lørdagskveld.
Maten hos Harveys er derimot helt middels, og kan være verdt et besøk hvis man ønsker noe enkelt.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, shoot_raw
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Baren var bra og stemningen var topper, men når jeg skulle lete etter toalettet ble jeg kastet ut pga. at andre skulle komme inn... Tragisk

Dato for besøk: august 2018
Takk, j_rgenr236
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Fin atmosfære for å drikke øl.

Maten derimot har ca en time ventetid,
Og var helt Ok.
Ingen som følger deg opp etter bestilling i bar.
Litt tørr burger, og brødet minner om pitabrød.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, h_kona184
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Kjøpte to burgermiddager. Beste jeg har smalt. Pulled pork burger. God service, og fin pris med mye for pengene.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, eivindjac
Åsmund B, Daglig leder på Harvey's Bar&Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2018

Hei Eivind og takk for din trivelige anmeldelse av oss! Det setter vi stor pris på :)

Neste gang kan du kombinere mat og fest med en shuffleboard- eller beerpongturnering, eller hva med vår nye avdeling i 3.etasje hvor du kan prøve Kristiansands første mekaniske okse? Eller kanskje du er mer glad i flipperspill eller Air Hockey? I 3.etasje har vi et rikt utvalg av spill og aktiviteter for enhver smak!

....Visste du også at vi hver eneste mandag til fredag tilbyr "Burger of the day", en tasty temaburger m/fries eller salat, til kun kr. 159,- ?

Ser frem til å se deg hos oss igjen. Enjoy your stay!

Reisende som så på Harvey's Bar&Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Harvey's Bar&Restaurant? Del dine erfaringer!