“Super service”

Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub
God for: Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Super service og to meget hyggelige karer bak disken i spillavdelingen i 3. etasje. Anbefales for både barn, ungdom og voksne!

Takk, linen654

Anmeldt 13. oktober 2019

Helt tilfeldig at vi spiste her. Et sted for ungdom og sport trodde jeg, men maten smaker utrolig godt og servicen er topp.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Blomstergg
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Jeg var på harvey's og koste meg med venner. Formen var brisen og jeg koste meg kjempe. Flere av mine venner var fuløe (fullere meg meg) og vakten valgte å kaste meg ut .. prøvde å forklare til vakten at dette ikke var godt nok grunnlag men det hjalp ikke. Hva kan dette være? Må de kaste ut X antall folk på X antall tid?
Latterlig plass med latterlige vakter..

Takk, A6853FBalexanderb
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Håpløs opplevelse når vi kommer hjem på besøk til Kristiansand.. vaktene er maktsyke og nekter en edru kompis inngang! Selv om vi prøvde å løse situasjonen med vaktene ble de enda frekkere. Vi valgte å dra, tviler vi kommer tilbake.. (synd da dette var en av våre favorittbarer i byen)

3  Takk, kristinamarum
Anmeldt 1. august 2019

Slipper ikke inn edru sjåfør. Er deretter frekke med alle som prøver å fortalte situasjonen. Kommer ikke tilbake!

2  Takk, L981m

Reisende som så på Harvey's Bar&Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Harvey's Bar&Restaurant? Del dine erfaringer!