“Usaklig”

Kjøkken: Amerikansk, Bar, Pub
God for: Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021

Kastet meg uten mål og mening og ba meg ta en runde ute i 30 min da jeg satt med 20 andre. Etter de 30 min skulle jeg gå inn igjen men ble nektet inngang. Valgte heidis istedet. Var ikke så full at det var rettferdiggjort å bli kastet ut i det hele tatt.

Takk, michaelbM843GV
Kha H, Daglig leder på Harvey's Bar&Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei, michaelbM843GV!

Dette var veldig kjedelig å høre. Nå er det slik at vaktholdet på Harvey's er innleide vektere fra profesjonelt vaktselskap. Hvis du har fått beskjed om å ta deg en runde, så har det nok vært en god grunn til det.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Super service og to meget hyggelige karer bak disken i spillavdelingen i 3. etasje. Anbefales for både barn, ungdom og voksne!

Takk, linen654
Anmeldt 13. oktober 2019

Helt tilfeldig at vi spiste her. Et sted for ungdom og sport trodde jeg, men maten smaker utrolig godt og servicen er topp.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Blomstergg
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Jeg var på harvey's og koste meg med venner. Formen var brisen og jeg koste meg kjempe. Flere av mine venner var fuløe (fullere meg meg) og vakten valgte å kaste meg ut .. prøvde å forklare til vakten at dette ikke var godt nok grunnlag men det hjalp ikke. Hva kan dette være? Må de kaste ut X antall folk på X antall tid?
Latterlig plass med latterlige vakter..

Dato for besøk: august 2019
Takk, A6853FBalexanderb
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Håpløs opplevelse når vi kommer hjem på besøk til Kristiansand.. vaktene er maktsyke og nekter en edru kompis inngang! Selv om vi prøvde å løse situasjonen med vaktene ble de enda frekkere. Vi valgte å dra, tviler vi kommer tilbake.. (synd da dette var en av våre favorittbarer i byen)

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, kristinamarum

Reisende som så på Harvey's Bar&Restaurant, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Harvey's Bar&Restaurant? Del dine erfaringer!