“Stamgjest”

Lotus Grill
Vurdert som nr. 56 av 145 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Kinesisk, Vietnamesisk
Anmeldt 3. januar 2017 via mobile enheter

Mitt stamsted for kinamat i Kristiansand, som student. Super mat til en god pris. Anbefaler å velge kylling (eller be om å få bare kylling i retten), da jeg ofte opplever at biff/storfe ikke er like ferskt/godt.

Takk, Christian H

Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Vi bestiller takeaway, har ikke spist på stedet. Maten er veldig god, og den er billig. Alltid hyggelig betjening.

Takk, Elin R
Anmeldt 26. november 2016

Lotus har knallgod mat, ingenting å si på dette. Men servicen er mangelfull og dårlig, og lokalene er ikke særlig koselige. Likevel, er det alltid travel her, rett og slett fordi maten er god. Kanskje ikke stedet man drar for en helaften, men absolutt en slager en sliten søndagskveld for takeaway.

Takk, Cecilie S
Anmeldt 22. november 2016

Fantastisk god mat til hyggelig pris.
Vi har vært kunder hos Lotus Grill i mange år, og maten smaker helt fantastisk, og porsjonene er store så man blir garantert mett.
Her kan man velge om man spiser på restauanten, eller take away.

Takk, Jan Vidar B
Anmeldt 20. november 2016

Lotus er uten tvil en egen mattradisjon i Kristiansand og verdt et besøk. Rettene er like, men med varierende sauser/kjøtt og smaker godt om kanskje litt salt av og til. Dette er et sted jeg alltid kommer til å besøke med jevne mellomrom da de har god mat for en billig penge og gode porsjoner.

Takk, LisaSordal

Reisende som så på Lotus Grill, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Lotus Grill? Del dine erfaringer!