“Bra mat.”

Lotus Grill
Vurdert som nr. 67 av 149 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Kinesisk, Vietnamesisk
Anmeldt 13. februar 2017

Stort sett alltid fornøyd med maten her. Store gode porsjoner til ok priser.
Til take away er det helt toppers. For å sette seg ned for å få en koselig "restaurant opplevelse" ville jeg nok reist en anen plass.
Maten er upåklagelig og servicen ok. Er man kjesken på litt bra kinamat på en "sløv dag" er dette plassen.

Takk, TommyL755

Anmeldt 4. januar 2017 via mobile enheter

Alltid kjempegod kina mat og mye mat for en billig penge Porsjonene er store så du bøir god og mett Vårrullene og friterte kongereker er bare nydelige

Takk, Reidun N
Anmeldt 3. januar 2017 via mobile enheter

Mitt stamsted for kinamat i Kristiansand, som student. Super mat til en god pris. Anbefaler å velge kylling (eller be om å få bare kylling i retten), da jeg ofte opplever at biff/storfe ikke er like ferskt/godt.

Takk, Christian H
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Vi bestiller takeaway, har ikke spist på stedet. Maten er veldig god, og den er billig. Alltid hyggelig betjening.

Takk, Elin R
Anmeldt 26. november 2016

Lotus har knallgod mat, ingenting å si på dette. Men servicen er mangelfull og dårlig, og lokalene er ikke særlig koselige. Likevel, er det alltid travel her, rett og slett fordi maten er god. Kanskje ikke stedet man drar for en helaften, men absolutt en slager en sliten søndagskveld for takeaway.

Takk, Cecilie S

Reisende som så på Lotus Grill, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Lotus Grill? Del dine erfaringer!