“Tja...”

Lotus Grill
Vurdert som nr. 56 av 145 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Kinesisk, Vietnamesisk
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Grei mat, store porsjoner og billig, men surere og mindre hyggelig betjening skal du lete lenge for å finne!

Takk, Tor-André N

Anmeldt 22. mai 2017

Har vært der to ganger, den første gangen ble jeg nektet inngang fordi de holdt på å stenge, jeg hadde bestilt takeaway men ble skreket til da jeg møtte opp. Fikk maten til slutt da etter mye kjeft. Den andre gangen fikk jeg tilsnakk fordi en ansatte påsto at jeg ikke hadde betalt for å sitte der, noe jeg hadde. Elendig kundeservice, men maten var forøvrig veldig god.

1  Takk, Mara2020
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Spiste lunch her denne uken, hadde biff med peppersaus. Det var store porsjoner og maten smakte veldig godt. Et godt valg om du liker asiatisk mat.

Takk, karenmarieh
Anmeldt 13. februar 2017

Stort sett alltid fornøyd med maten her. Store gode porsjoner til ok priser.
Til take away er det helt toppers. For å sette seg ned for å få en koselig "restaurant opplevelse" ville jeg nok reist en anen plass.
Maten er upåklagelig og servicen ok. Er man kjesken på litt bra kinamat på en "sløv dag" er dette plassen.

Takk, Tommy L
Anmeldt 4. januar 2017 via mobile enheter

Alltid kjempegod kina mat og mye mat for en billig penge Porsjonene er store så du bøir god og mett Vårrullene og friterte kongereker er bare nydelige

Takk, Reidun N

Reisende som så på Lotus Grill, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Lotus Grill? Del dine erfaringer!