“God take-away”

Lotus Grill
Vurdert som nr. 56 av 145 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Kinesisk, Vietnamesisk
Anmeldt 20. juli 2017

Har aldri spist på stedet, men har hentet take-away flere ganger. Maten er god, raskt klar til henting, og porsjonene er svære. Prisen er ikke avskrekkende.

Takk, Øivind S

Anmeldt 4. juli 2017

Har vært der to ganger. Første gang så fikk jeg dårlig mat, dårlig kvalitet, men tenkte ja ja, kanskje det var bare en dårlig dag der. Men neste gang var jeg sikker at det er dårlig mat, dårlig kvalitet, betjening som tenker at de gir fri mat kanskje og trenger ikke bli snill og grei. Anbefales absolutt ikke!

Takk, Joanna R
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Grei mat, store porsjoner og billig, men surere og mindre hyggelig betjening skal du lete lenge for å finne!

Takk, Tor-André N
Anmeldt 22. mai 2017

Har vært der to ganger, den første gangen ble jeg nektet inngang fordi de holdt på å stenge, jeg hadde bestilt takeaway men ble skreket til da jeg møtte opp. Fikk maten til slutt da etter mye kjeft. Den andre gangen fikk jeg tilsnakk fordi en ansatte påsto at jeg ikke hadde betalt for å sitte der, noe jeg hadde. Elendig kundeservice, men maten var forøvrig veldig god.

1  Takk, Mara2020
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Spiste lunch her denne uken, hadde biff med peppersaus. Det var store porsjoner og maten smakte veldig godt. Et godt valg om du liker asiatisk mat.

Takk, karenmarieh

Reisende som så på Lotus Grill, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Lotus Grill? Del dine erfaringer!