“God mat i enkle omgivelser”
Anmeldelse av Lotus Grill

Lotus Grill
Vurdert som nr. 89 av 168 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Kinesisk, Vietnamesisk
Anmeldt 14. januar 2019

Lotus Grill i Kristiansand er mer lik et gatekjøkken enn en ordinær restaurant. Dog er det slik at det er en stor avdeling med bord for spisegjester. Det hele er imidlertid basert på et selvbetjeningssystem, hvor du henter drikkevarer, glass, bestikk, krydder og den slags og finner deg et bord. Bordene har ikke duker eller annen staffasje. Maten tilberedes i et åpent kjøkken og med en beeper gjøres du oppmerksom på når din mat er klar. Da henter du maten selv.

Lotus Grill har et vietnamesisk kjøkken, men forskjellen til det kinesiske er trolig ikke stor på denne restauranten. De har et stort utvalg av retter på menyen og de presenteres som kinesiske.

Maten blir tilberedt raskt, slik det er vanlig på denne type restauranter. Det er store og flotte porsjoner og maten er svært velsmakende. Den står ikke tilbake fra hva som serveres i andre restauranter med kinesisk mat.

Det erjevn trafikk av gjester i den tiden jeg er der. Mange henter take-away, men det er også en del gjester i restauranten.

Restauranten serverer ikke alkohol. Det er kun mineralvann og brus.

Prismessig er ikke dette ille. Det er et sted jeg trygt kan anbefale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, perarnes2013

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Skulle bare ha litt mat i farten, denne plassen skal jeg nok ikke besøke igjen. Maten var bare så vidt akseptabel. Uinteresserte ansatte, klistrete bord og en del bord som ikke var ryddet. Det var mange uspiselige bambusbiter i vegetarwokken min.

Takk, dina278
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Sto i kassa lenge for å bestille take away mens damen i kasse skravlet med en annen på sitt språk.
Hun sa ikke at jeg skulle vente eller noe, så ikke på meg en gang. Plutselig kom en man bakfra som skulle ta imot min bestilling, da hadde stått å ventet lenge. Da han tok imot bestilling sa det kom til å ta 15-20 før maten var klar.
Jeg satt meg ned for å høre på musikk.
Så etter kanskje 5 minutter kjenner jeg at damen som hadde ignorert meg i kasse banker bakk sette mitt så jeg skvetter, og hun er forferdelig sur.
Da jeg spør hvorfor hun er så ufin sier hun at hun har ropt på meg flere ganger.
For en måte å behandle kundene på ...
Kommer nok aldri hit igjen eller anbefaler stedet til noen andre.
Dårligste kunde service !

1  Takk, dianacG8519JG
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

God asiatisk mat, godt utvalg og rask levering.

Vi ønsket en rask og god middag i greie omgivelser søndag ettermiddag. Det fikk vi. Vi valgte retter fra meny og bilder og bestilte ved disk. Enkel «diner» stil på lokalet.

Lang kø for å hente take-away.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kjespa
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Lite kundevennlig, bestilte takeaway og takket for meg. Ikke et eneste svar tilbake. Gikk hjem til familien med maten varierte retter, ikke en eneste rett smakte godt. Den dårligste matopplevelsen vi har hatt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, elthunes

Reisende som så på Lotus Grill, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Lotus Grill? Del dine erfaringer!