“Du trenger ikke dra noe annet sted i Norge ”
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 8 av 140 Restauranter i Kristiansand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
Anmeldt 11 mars 2017 via mobile enheter

Rene, men fyldige smaker. Vi nyter alt fra delikate patatas bravas til en forunderlig god chillisaus på kyllingklubbene. Og olivenpuré som eksploderer i hue'

Tusen takk!

Takk, John L

Anmeldt 9 mars 2017 via mobile enheter

Var på Le Monde ved Thon Hotel Wergeland.
God service og god mat.
Kelneren var dyktig og gjorde en flott jobb.
Vi hadde kveite til hovedrett. Den var god og fint anrettet.
Denne restauranten kan anbefales for dem som ønsker noe ekstra. I øvre prisleiet slik at det blir for spesielle anledninger.
Takk for en fin kveld.

Takk, Pelle2009
Anmeldt 5 mars 2017

Har vært her flere ganger, og er alltid veldig fornøyd! Var her igår med min mor, og vi koste oss veldig. Spennende meny og alt smaker utrolig godt! Koselig restaurant og flinke servitører :) Gleder meg allerede til neste gang jeg skal der :)

1  Takk, Lena H
Anmeldt 4 mars 2017 via mobile enheter

Veldig god og smakfull mat. Betjentingen var veldig smilende og gidde utrolig bra service. Eneste å sette fingern på var ventetiden på maten. Vi satt over en time før vi fikk vår pga stor pågang..

Takk, Vibeke R
Anmeldt 1 mars 2017 via mobile enheter

Bedre mat skal du lete lenge etter! Kjøttet var så mørt at det smeltet i munn. Servicen var utrolig bra, dette er folk som kan jobben sin. Sjeldent jeg skriver anmeldelse, men dette var verdt å skrive. Anbefales på det sterkeste!
Dette er en matopplevelse som må oppleves!! <3

Vi kommer igjen!

1  Takk, vebsen
Simonlemonde1, Daglig leder på Le Monde Tapas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 mars 2017

Hei :)
Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på dine fine ord. Vi gleder oss allerede å ta imot dere snart igjen :)
MVH Simon

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!