Vi støtter følgende nettlesere:

“Du trenger ikke dra noe annet sted i Norge ” 5 av 5 bobler
Anmeldelse av Le Monde Tapas

Le Monde Tapas
Vurdert som nr. 5 av 117 Restauranter i Kristiansand
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger, Store grupper, Barn
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Brunsj, Frokost, Barnestoler tilgjengelig, Uteservering, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Servitørpersonell, Tilpasset rullestolbrukere
Beskrivelse: Kjære Gjest! Menyen hos Le Monde Bar & Tapas er basert på et " Sharing Konsept" Vi anbefaler dere å velge forskjellige store og små retter fritt fra menyen, eller la vår kjøkken sette sammen utvalgte tapasretter for dere. vi håper dere får en fantastisk matopplevelse her hos oss! velbekomme
7 anmeldelser
6 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Du trenger ikke dra noe annet sted i Norge ”
5 av 5 bobler Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Rene, men fyldige smaker. Vi nyter alt fra delikate patatas bravas til en forunderlig god chillisaus på kyllingklubbene. Og olivenpuré som eksploderer i hue'

Tusen takk!

29 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“En eksklusiv middag!”
3 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Var på Le Monde ved Thon Hotel Wergeland.
God service og god mat.
Kelneren var dyktig og gjorde en flott jobb.
Vi hadde kveite til hovedrett. Den var god og fint anrettet.
Denne restauranten kan anbefales for dem som ønsker noe ekstra. I øvre prisleiet slik at det blir for spesielle anledninger.
Takk for en fin kveld.

Takk, Pelle2009
27 anmeldelser
13 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Nydelig mat!”
5 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden

Har vært her flere ganger, og er alltid veldig fornøyd! Var her igår med min mor, og vi koste oss veldig. Spennende meny og alt smaker utrolig godt! Koselig restaurant og flinke servitører :) Gleder meg allerede til neste gang jeg skal der :)

• Besøkte mars 2017
      Verdi
      Service
      Mat
Takk, Lena H
7 anmeldelser
5 anmeldelser av restaurant
“Utrolig god tapas opplevelse!”
4 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig god og smakfull mat. Betjentingen var veldig smilende og gidde utrolig bra service. Eneste å sette fingern på var ventetiden på maten. Vi satt over en time før vi fikk vår pga stor pågang..

Takk, Vibeke R
4 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Fantastisk!!”
5 av 5 bobler Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Bedre mat skal du lete lenge etter! Kjøttet var så mørt at det smeltet i munn. Servicen var utrolig bra, dette er folk som kan jobben sin. Sjeldent jeg skriver anmeldelse, men dette var verdt å skrive. Anbefales på det sterkeste!
Dette er en matopplevelse som må oppleves!! <3

Vi kommer igjen!

1 Takk, vebsen
Simonlemonde1, Daglig leder på Le Monde Tapas, svarte på denne anmeldelsen, 3 uker siden
Hei :)
Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på dine fine ord. Vi gleder oss allerede å ta imot dere snart igjen :)
MVH Simon

Reisende som så på Le Monde Tapas, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Le Monde Tapas? Del dine erfaringer!